نام 2 پژوهشگر دانشگاه صنعتی ارومیه در جمع پژوهشگران یک درصد برتر دنیا نهاده شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، دو عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی ارومیه، براساس اعلام پایگاه های (ESI) و (WOS)، در جمع پژوهشگران یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند.

نام 2 پژوهشگر دانشگاه صنعتی ارومیه در جمع پژوهشگران یک درصد برتر دنیا نهاده شد

از طراحی وبسایت دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام، دکتر محمد پورمحمود آقابابا، عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق از دانشکده فناوری های صنعتی و دکتر وحید زارع، عضو هیئت علمی گروه مهندسی مکانیک از دانشکده انرژی های تجدیدپذیر دانشگاه صنعتی ارومیه در جمع یک درصد نویسندگان برتر دنیا در حوزه های پژوهشی قرار گرفتند.

در این ارزیابی که با آنالیز سوابق پژوهشی محققان در بازه زمانی 10 ساله و با روش شناسی پیشرفته شناسایی از پایگاه استنادی ESI و WOS مورد مطالعه قرار گرفته است، سه شاخص استنادات کل به مقالات نویسنده، تعداد متوسط خوداستنادی به ازای هرمقاله و متوسط درصد خوداستنادی یک نویسنده به عنوان معیار های مهم ارزیابی مورد استفاده قرار گرفته اند که درحال حاضر به طور متوسط در داده های دنیای و نمونه های مطالعه شده، به ترتیب با مقادیر 1.5، 6 و 14 درصد در محدوده نرمال شناخته می شوند.

لازم به ذکر است، طبق گزارش معاونت پژوهش و فناوری پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام، دکتر پورمحمود با تعداد کل 57 مقاله و شاخص H-index معادل 23 و دکتر زارع با تعداد کل 25 مقاله و شاخص H-index معادل 19 پیروز به کسب این عنوان شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 552

به "نام 2 پژوهشگر دانشگاه صنعتی ارومیه در جمع پژوهشگران یک درصد برتر دنیا نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام 2 پژوهشگر دانشگاه صنعتی ارومیه در جمع پژوهشگران یک درصد برتر دنیا نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید