نام هایی که در لیست خرید مجیدی نیستند

به گزارش پسرک کامپیوتری، از زمان انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال نام چند بازیکنان به عنوان نفرات مدنظر مجیدی شنیده شده که باشگاه استقلال علاقه این باشگاه به بازیکنان منتشر شده در رسانه ها را تکذیب کرد.

نام هایی که در لیست خرید مجیدی نیستند

ورزش سه:انتخاب مجیدی همزمان با فصل جابجایی زمستانی باعث شده تا نام های زیادی حوالی باشگاه استقلال به گوش برسد و لیست های مختلفی برای باشگاه منتشر گردد.

این اسامی که انتشار نام آنها با استقبال طرفداران نیز رو به رو نشده چهره های سابق تیم فوتبال استقلال را تشکیل می دهند که در سال های گذشته با پیراهن این تیم توفیقی نداشتند. بهنام برزای، حسن بیت سعید، آندرانیک تیموریان، محسن فروزان، جبوری و چند چهره دیگر اسامی هستند که طی 24 ساعت گذشته به عنوان لیست فرهاد مجیدی منتشر شدند.

یکی از مدیران باشگاه استقلال ضمن تکذیب حضور نام این بازیکنان در لیست فرهاد مجیدی اعلام نمود که مذاکرات باشگاه با گزینه های مد نظر مجیدی به زودی آغاز خواهد شد.

به نظر می رسد این باشگاه در ابتدا به دنبال رفع کردن مسائل بازیکنان حال حاضر این باشگاه و البته دستیاران فرهاد مجیدی است و بعد از آغاز تمرینات و بازگشت نظم به فرایند تیمی، فعالیت خود را در بازار جابجایی از سر می گیرد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 625

به "نام هایی که در لیست خرید مجیدی نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام هایی که در لیست خرید مجیدی نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید