ناظم الشریعه: تایلند را بررسی نموده بودیم، مندز: آمادگی ذهنی نداشتیم

به گزارش پسرک کامپیوتری، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: برای بازی با تایلند برنامه داشتیم و درباره تمرکز داشتن با ملی پوشان صحبت نموده بودم.

ناظم الشریعه: تایلند را بررسی نموده بودیم، مندز: آمادگی ذهنی نداشتیم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، محمد ناظم الشریعه در نشست خبری بعد از بازی تیم ملی فوتسال ایران با تایلند اظهار کرد: دلایل خوبی برای برد ما وجود داشت. اول اینکه ما با بازیکنانمان جلسه داشتیم چون از عملکرد آن ها مقابل عراق راضی نبودیم. از آن ها خواستیم که بیشتر تمرکز نمایند. در ضمن عملکرد تایلند را در تورنمنت های مختلف آنالیز کردیم. این تیم یکی از بهترین های آسیاست و از بیست سال گذشته تاکنون رقیب ایران بوده است.

او اضافه نمود: ما به تایلندی ها بسیار احترام می گذاریم. بازهم می گویم بازیکنان تیم ملی ایران با قلبشان بازی کردند. ما برنامه ریزی داشتیم و این برنامه از جام جهانی 2016 شروع شد. کارمان را با بازیکنان جدید شروع نموده بودیم و هدفمان جام جهانی 2020 است. ما در جام جهانی 2020 نماینده ایران نه بلکه نماینده آسیا هم هستیم. هر کاری برای پیشرفت کردن انجام می دهیم.

پازوس مندز سرمربی تیم ملی تایلند نیز بیان نمود: زمانی که آن ها گل اول را در دقیقه اول زدند، بازی ای وجود نداشت و وقتی گل را زدند، بازی برای ما تمام شد. مهم بود که تمرکزمان را حفظ کنیم اما در دقایق اول بعد از گل، تمرکز را از دست دادیم و در چهار دقیقه، سه گل خوردیم. این نتیجه نشان دهنده کارایی ماست. شاید به اندازه کافی آمادگی ذهنی نداشتیم. اشتباهات پشت سرهم مقابل ایران به معنای باخت است.

سرمربی تایلند ادامه داد: ما دو چهره از خودمان در بازی به نمایش گذاشتیم؛ یکی خیلی خوب و دیگری بد بود. امروز نشان دادیم برای مقابله با تیمی مثل ایران آماده نیستیم. حالا باید مشکلاتی که اینجا داشتیم را آنالیز کنیم و ببینیم چرا این دو چهره را از خودمان به نمایش می گذاریم؛ همچنین باید راهی برای اینکه یک طرح پایدار داشته باشیم، پیدا کنیم. این مسابقات برای برخی از بازیکنان ما اولین تورنمنت بود و برای برخی ها آخرین تورنمنت بود. ما باید مشکلاتی که در این مسابقات را داشتیم، قبل از 2020 رفع کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 456

به "ناظم الشریعه: تایلند را بررسی نموده بودیم، مندز: آمادگی ذهنی نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: تایلند را بررسی نموده بودیم، مندز: آمادگی ذهنی نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید