مونتلا: پیروزی برابر یوونتوس دستاور بزرگی برای میلان است

به گزارش پسرک کامپیوتری، سرمربی روسونری از پیروزی ارزشمند برابر صدرنشین سری A بسیار مسرور است و آن را یک دستاور بزرگ دانست.

مونتلا: پیروزی برابر یوونتوس دستاور بزرگی برای میلان است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مدیاست، میلان در حساس ترین بازی هفته نهم سری A دست به کار بزرگی زد و توانست مدافع عنوان قهرمانی را با یک گل شکست بدهد و بعد از مدت ها به رده دوم جدول رده بندی صعود کند.

وینچنزو مونتلا در نشست خبری بعد از بازی گفت : پیروزی بزرگی را به دست آوردیم. این یک سه امتیاز بسیار مهم و ارزشمند برای ما به شمار می آید اما هنوز زمان خرسندی نیست و باید با جدیت راهی را که در پیش گرفتیم ادامه بدهیم. یوونتوس هرچند بازنده این دیدار حساس بود اما عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. از عملکرد بازیکنانم رضایت کامل را دارم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. سه امتیاز این دیدار برای میلان بسیار حیاتی بود و خرسندم که ثمره کوشش خود را دیدیم.

مونتلا همچنین درباره مانوئل بوکاتلی، گلزن تیمش نیز گفت : این گل باعث می گردد تا لوکاتلی انگیزه بسیار زیادی در دیدارهای آینده داشته باشد. او عملکرد خیره کننده ای داشت و یکی از زیباترین و حساس ترین گل های خود را به ثمر رساند.

جانلوییجی دوناروما، سنگربان جوان میلان هم عملکرد خوبی در این دیدار از خود نشان داد و بارها با واکنش های خوبش، مانع از فروپاشی دروازه شد. سرمربی میلان درباره این دروازه بان جوان هم گفت : دوناروما یک بار دیگر ثابت کرد که یک دروازبان خاص و آینده درخشانی در انتظارش است. او اگر به کوشش خود ادامه بدهد، بدون شک به یکی از بهترین دروازه بان های دنیا تبدیل می گردد.

مونتلا ادامه داد: از این دستاورد بزرگ به غایت خرسند هستیم. با این پیروزی به صندلی دوم جدول رده بندی صعود کردیم. این هفته بازی بسیار حساس دیگری در پیش رو داریم و باید در خانه جنوا به میدان برویم. امیدوارم که در این دیدار هم به پیروزی برسیم.

میلان با این پیروزی، 19 امتیازی شد و تنها با دو اختلاف نسبت به یوونتوس در رده دوم جدول رده بندی جای گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 480

به "مونتلا: پیروزی برابر یوونتوس دستاور بزرگی برای میلان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونتلا: پیروزی برابر یوونتوس دستاور بزرگی برای میلان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید