مهمان نوازی آستان قدس رضوی برای عاشقان علی بن موسی الرضا(ع)

به گزارش پسرک کامپیوتری، با فرارسیدن دهه آخر صفر و نزدیک شدن به شهادت علی بن موسی الرضا(ع) مشهد میزبان عاشقان و دلسوختگان این امام همام است.

مهمان نوازی آستان قدس رضوی برای عاشقان علی بن موسی الرضا(ع)

شریعتی نژاد مدیر فرهنگی حرم مطهر رضوی در گفت و گو با خبرنگار از ، در مورد برنامه ها و تدارکات پذیرایی از زائران دهه آخر صفر گفت: هر ساله با رسیدن به دهه آخر ماه صفر و نزدیک شدن به شهادت علی بن موسی الرضا میزبان زائران میلیونی این امام مهربان هستیم که بر اساس نظر سنجی سال گذشته بیشترین زائران در این دهه از استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، تهران، مازندران، آذربایجان غربی است.

او توضیح داد: در مجموع پیش بینی می گردد هفت میلیون زائر وارد مشهد شوند که آستان قدس رضوی برنامه های خوبی برای رفاه حال زائران چه در جهت پیاده روی و چه در داخل شهر و حرم مطهر رضوی در نظر گرفته است.

مدیر فرهنگی حرم مطهر رضوی گفت: برپایی 9 موکب در خارج از شهر در جهت های پیاده رویی زائران و 30 موکب داخل شهر که در مجموع این موکب ها روزانه 30 هزار وعده غذایی در بین زائران توزیع می نمایند و سایر خدمات رفاهی مانند جای خواب وماساژ پا برای زائران از جمله اهداف برپایی این موکب ها است.

شریعتی نژاد گفت: در خود حرم مطهر رضوی برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است از جمله 150 برنامه فرهنگی خانوادگی که دررواق های امام خمینی، ایوان مقصوره و دارالحجه برگزار خواهد شد همچنین 73 برنامه ویژه بانوان برگزار می گردد.

او توضیح داد: برپایی سه چایخانه در صحن غدیر، صحن راهنمایی و صحن قدس که پذیرایی از زائران خسته را داشته باشد از جمله برنامه های در نظر گرفته شده است.

انتهای پیغام //م. ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 429

به "مهمان نوازی آستان قدس رضوی برای عاشقان علی بن موسی الرضا(ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمان نوازی آستان قدس رضوی برای عاشقان علی بن موسی الرضا(ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید