مقاله: آیا پنجره چوبی همچنان در ساخت و ساز کاربردی است؟

به گزارش پسرک کامپیوتری، امروزه کاربرد این نوع بازشو ها با استفاده از تکولوژی چند جداره کردن شیشه ها مجهز گشته اند، قابلیت ترکیب شدن با پروفیل های آلومینیومی و استفاده از لایه های مکمل، می توانند سایر مواد اولیه ساخت پنجره حرکت نموده و با آن ها به رقابت بپردازند.

مقاله: آیا پنجره چوبی همچنان در ساخت و ساز کاربردی است؟

تعداد، ارتفاع و جنس پنجره های ساختمان می تواند متفاوت باشد. به اسم مثال در منطقه ها گرم و مرطوب سطح بازشو ها حدود 15 تا 20 درصد از مساحت فضا در نظر گرفته شود. بعلاوه برای تهویه و گردش هوا بهتر است در دیوارهای مختلفی قرار گیرند. در منطقه ها کوهستانی سطح بازشو ها به حداقل می رسند. در منطقه ها گرم و خشک بازشو ها باسطح متناسب و نرمال طراحی میشود.

11. قابل استفاده در اقلیم های سرد و کوهستانی و گرم و خشک و گرم و مرطوب و جغرافیای مختلف

پروفیل های تولید شده با استفاده از مواد حفاظت میکنند تا در برابر رطوبت و ضربه و …مقاوم کنند. با استفاده از مواد شیمیایی چوب ها را فرآوری میکنند تا در مقابل قارچ، رطوبت و حشرات و باکتری ها حفظ شود.

چوب یکی از مصالح طبیعی و در دسترس و تولید آسان به اسم اولین و قدیمی ترین پروفیل تشکیل دهنده در و پنجره است. رنگ طبیعی چوب به رنگ های گرم و قهوه ای و رنگ های مختلف یافت می شود. بافت پروفیل چوبی در طراحی داخلی فضا نقش به سزایی دارد و باعث ایجاد فضایی زیبا و منحصر به فرد می شود. از خواص چوب خام که خاصیت رنگ پذیری بر روی سطح خود امکان ساخت. پروفیل های چوبی رنگی را فراهم می کند. نارسانا بودن چوب باعث شده است که این متریال به اسم عایق حرارتی عمل نموده و موجب کاهش ضریب انتقال حرارت و بهبود مصرف انرژی در ساختمان می شود.

منبع مقاله: آیا پنجره چوبی همچنان در ساخت و ساز کاربردی است؟

انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1774

به "مقاله: آیا پنجره چوبی همچنان در ساخت و ساز کاربردی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آیا پنجره چوبی همچنان در ساخت و ساز کاربردی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید