مرگ یک دانشمند هسته ای مصری در هاله ای از ابهام

به گزارش پسرک کامپیوتری، دادستانی کل مراکش دستور کالبدشکافی جسد یک دانشمند هسته ای مصری را داد که در شرایطی مبهم در یکی از هتل های مراکش از دنیا رفته است.

مرگ یک دانشمند هسته ای مصری در هاله ای از ابهام

رسانه های مراکشی اعلام کردند که ابوبکر عبدالمنعم رمضان، دانشمند هسته ای مصری به دلیل یک عارضه جسمی که برای وی در داخل اتاقش در هتل منطقه اکدال مراکش رخ داد، به بیمارستان منتقل شد و آنجا از دنیا رفت.

منابع آگاه اعلام کردند که این دانشمند هسته ای برای حضور در یک نشست عربی درباره انرژی در مراکش حضور داشت و به دلیل سکته قلبی درگذشت. دادستانی کل دستور داده که جسدش برای اطلاع یافتن از دلایل واقعی مرگ وی و اینکه آیا مرگ او طبیعی و یا عامدانه بوده، کالبدشکافی شود.

منابع پزشکی اعلام کردند که عبدالمنعم رمضان بعد از نوشیدن یک لیوان آب میوه احساس دردی در معده اش کرد و بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. نمونه خون او به یکی از آزمایشگاه ها برای شناسایی دلیل مرگش فرستاده شده است.

به گفته منابع، پلیس نیز به مکان موردنظر رفته و تحقیقات خود را درباره دلایل مرگ این دانشمند شروع کرده است.

رسانه های مراکشی می گویند که این دانشمند در نشست های رسمی با وزرای محیط زیست در سال 2014 شرکت کرده بود و در سال 2015 به همراه دانشمندان دیگر مسئول بررسی پیامدهای احتمالی نیروگاه های هسته ای از جمله در دیمونا در اراضی اشغالی شده بود. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 316

به "مرگ یک دانشمند هسته ای مصری در هاله ای از ابهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ یک دانشمند هسته ای مصری در هاله ای از ابهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید