مرحله اول پلی آف لیگ برتر والیبال؛ تکلیف یک بازی به دیدار سوم کشیده شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، تکلیف 3 مسابقه و 3 تیم صعودکننده به مرحله بعدی با برگزاری دیدارهای دوم مرحله اول پلی آف تعیین شد.

مرحله اول پلی آف لیگ برتر والیبال؛ تکلیف یک بازی به دیدار سوم کشیده شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پیغام خراسان که در دیدار رفت حریف خود، فولاد سیرجان ایرانیان را در خانه شکست داده بود، در این دیدار نیز پیروز شد این تیم را با نتیجه 3 بر 1 شکست داده و به جمع 4 تیم برتر صعود کند. پیغامی ها در ست های اول، سوم و چهارم برنده مسابقه بودند، اما در ست دوم شکست خوردند.

شهرداری گنبد هر چند در ست اول شهرداری ورامین را شکست داد، اما ورامینی ها در سه ست بعدی برنده بودند تا به این ترتیب شهرداری ورامین نیز راهی مرحله بعدی مسابقات گردد.

کاله مازندران که در اولین دیدار حریف خود، خاتم اردکان را در خانه شکست داده بود، بازهم توانست این تیم را شکست دهد. در این دیدار کاله در ست های اول، دوم و چهارم برنده بود تا به این ترتیب خاتم اردکان از دور مسابقات کنار برود.

دیدار دو تیم قدیمی لیگ، سایپا و پیکان اما به دیدار سوم کشیده شد و برنده در بازی سوم تعیین می گردد. سایپا که دیدار اول را شکست خورده بود، در این روز با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد تا به این ترتیب دیدار سوم برنده این مسابقه را تعیین کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 92

به "مرحله اول پلی آف لیگ برتر والیبال؛ تکلیف یک بازی به دیدار سوم کشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرحله اول پلی آف لیگ برتر والیبال؛ تکلیف یک بازی به دیدار سوم کشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید