محور کار دولت سیزدهم عدالت در سه بخش است

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: محور کار دولت سیزدهم عدالت در سه بخش برطرف فقر عایدی و دسترسی عادلانه به امکانات بهداشتی راه برق و امثال اینهاست.

محور کار دولت سیزدهم عدالت در سه بخش است

حجت الله عبدالملکی پنجشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد اضافه کرد: در سفرهای استانی مسائل مختلف محوری استان شناسایی جهت برطرف آنها اقدام می کنیم.

وی اظهار کرد: جهت تحت پوشش قرار گرفتن افراد پشت نوبت نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیری خواهم کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد حاشیه نشینی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زیبنده نیست که حاشیه نشینی در شهر یاسوج افزایش پیدا کند.

عبدالملکی توضیح داد: 20 طرح گردشگری نیمه تمام استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد را که احتیاجمند اعتبار هستند در نشست هیئت دولت پیگیری و آنالیز می کنیم.

وی در مورد مسائل بانکها در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برای پرداخت تسهیلات به افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد ادامه داد: با موضوع فرماندار شهرستان بویراحمد نشست مشترک بین مدیران بانک ها و مدیران بهزیستی و کمیته امداد شهرستان بویراحمد در این خصوص برگزار گردد، درخواست سه ضامن برای یک وام بانکی درست نیست و باید به ازای هر وام 50 میلیون تومانی دوضامن گرفته گردد بنابراین این مسأله ظرف دو هفته آینده پیگیری و حل گردد در غیر این صورت اطلاع دهید تا در مرکز در این زمینه تصمیم جدی اتخاذ گردد و با بانکهایی که تمکین نکنند برخورد لازم صورت گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسم کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد می تواند در زمینه افزایش بهره وری آب مورد توجه قرار گیرد و به اسم پایلوت معرفی گردد.

عبدالملکی تاکید نمود: با توجه به اینکه 45 درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد روستایی است باید نسبت به اختصاص اعتبارات بیشتر به حوزه راه های روستایی این استان توجه بیشتر گردد.

وی توضیح داد: احتیاج استان کهگیلویه و بویراحمد به بالگرد را جهت یاری به امداد به آتش سوزی جنگل ها و حوادث مختلف با توجه به کوهستانی بودن و استان را در جلسه هیئت دولت مطرح خواهم کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج را پیگیری می کنم.

عبدالملکی خطاب به مدیران شهرستان بویراحمد گفت: به نمایندگی از رئیس جمهور توصیه می کنم در صدور مجوزات در استان کهگیلویه و بویراحمد سخت گیری نکنید و تا می توانید بروکراسی های اداری را کاهش دهید.

وی از صدور مجوز خارج از رویه اطلاع داد و اعلام کرد: تولیدکنندگان که مشکل مجوز دارند خارج از رویه برای آنها مجوز صادر می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1751

به "محور کار دولت سیزدهم عدالت در سه بخش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محور کار دولت سیزدهم عدالت در سه بخش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید