محور های سخنرانی بایدن در نشست گروه 7 اعلام شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، کاخ سفید اعلام نمود رئیس جمهور آمریکا در نشست گروه هفت بر همه گیری ویروس کرونا و راه های مقابله جمعی با آن متمرکز خواهد بود.

محور های سخنرانی بایدن در نشست گروه 7 اعلام شد

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیل، کاخ سفید محور های سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در نشست آینده گروه 7 را خاطرنشان کرد.

کاخ سفید در بیانیه ای خاطرنشان کرد جو بایدن سخنرانی روز جمعه خود در نشست گروه 7 را با موضوع ویروس کرونا، بهبود شرایط اقتصادی و چالش های مطرح شده از سوی چین انجام خواهد داد.

بر اساس بیانیه روز یکشنبه کاخ سفید، بایدن در سخنرانی خود روی پاسخ جهانی به بیماری کرونا، هماهنگی در مورد تولید واکسن، توزیع و تأمین آن و بهبود اقتصاد جهانی از جمله اهمیت همه کشور های صنعتی برای حفظ حمایت اقتصادی متمرکز خواهد بود.

کاخ سفید تاکید کرد رئیس جمهور در مورد لزوم سرمایه گذاری برای تقویت رقابت جمعی و اهمیت به روزرسانی قوانین جهانی برای مقابله با چالش های اقتصادی از جمله از سوی چین بحث خواهد کرد.

آمریکا در حال حاضر همانند سایر کشورهای جهان با بحران کرونا دست و پنجه نرم می کند و از سوی دیگر بیمارستان های این کشور هشدار دادند که با کمبود شدید تجهیزات حفاظت شخصی روبرو اند و موجودی این تجهیزات به کمترین میزان خود در یک سال اخیر رسیده است. بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس نیز خاطرنشان کرد قصد دارد خواستار همکاری بیشتر در نبرد با کرونا را در جریان نشست آینده گروه 7 مطرح کند.

نشست مجازی گروه 7 به میزبانی انگلیس، اولین دیدار اعضای این گروه از آوریل سال 2020 و اولین باری است که بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا با رهبران گروه هفت کشور دیدار می کند.، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1419

به "محور های سخنرانی بایدن در نشست گروه 7 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محور های سخنرانی بایدن در نشست گروه 7 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید