ماجرای کیک های آلوده کاملا طراحی شده بود

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرنگاران/خوزستان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: وجود قرص های اخیر در کیک، یک ماجرای کاملا طراحی شده بود.

ماجرای کیک های آلوده کاملا طراحی شده بود

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

دکتر حسین برزگر در نشست خبری هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی اهواز به مناسبت دهه فجر که امروز (13 بهمن) در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید، اظهار کرد: وجود قرص های اخیر در کیک ها، یک ماجرای کاملا طراحی شده بود و در داخل و در خارج از کشور، عوامل دشمن وجود دارند. در استان 113 مورد کیک آلوده مشاهده شد.

به گزارش خبرنگاران، وی در ادامه با بیان اینکه به تعداد مورد احتیاج، انسولین قلمی در استان داریم اما در بعضی جاها مطرح می گردد که کمبود وجود دارد، گفت: دشمن تمام سعی خود را نموده است تا در تامین داروهای ضروری، ما را با مشکل روبرو کند.

برزگر ادامه داد: با کوششی که در داخل کشور صورت گرفته است، خوشبختانه در فراوری دارو با مشکل روبرو نیستیم. برای اینکه بتوانیم روی بعضی از داروها نظارت بیشتری کنیم، در داروخانه های منتخب، دارو را توزیع می کنیم.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توضیح داد: یکی از نقاط ضعف موجود در محصولات فرآورده های بهداشتی، چرخه توزیع است. اگر در این حوزه از مبدا تا مقصد چرخه رعایت می شد، دچار مشکل نمی شدیم.

وی اعلام کرد: در استان کوشش شده تا رونق فراوری اتفاق بیفتد و در زمینه فراوری دارو، تمهیدات خوبی اندیشیده شده است. امیدواریم از تحریم ها حسن استفاده را کنیم و به فراوری داخلی و اشتغال یاری کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 597

به "ماجرای کیک های آلوده کاملا طراحی شده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای کیک های آلوده کاملا طراحی شده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید