مائوریتزیو ساری: نمی دانم ازار در چلسی می ماند یا نه، فینال لیگ اروپا می تواند فصل ما را فوق العاده کند

به گزارش پسرک کامپیوتری، فوتبال جهان- مائوریتزیو ساری از عملکرد کلی تیمش در فصل خاتمه یافته لیگ برتر انگلیس راضی است.

مائوریتزیو ساری: نمی دانم ازار در چلسی می ماند یا نه، فینال لیگ اروپا می تواند فصل ما را فوق العاده کند

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری پس از تساوی تیمش در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر انگلیس و کسب مقام سوم از عملکرد کلی آبی های لندن در فصل پایان یافته ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره گفت: فصل اولم در لیگ برتر انگلیس سخت بود اما خوشحالیم که فصل را در رده سوم به پایان بردیم و یک فینال هم پیش رو داریم. فینال لیگ اروپا دیداری است که می تواند فصل ما را به شیوه فوق العاده ای به پایان ببرد. آیا فصل بعد در چلسی خواهم بود؟ باشگاه از من خواسته بود سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنم و به این هدف رسیدیم.

او در ادامه افزود: لیگ برتر را بسیار دوست دارم و علاقه زیادی دارم این جا بمانم. ازار 7 فصل تلاش کرد تا بهترین نمایشش را برای چلسی ارائه کند و پیروز هم بود. باید به تصمیم او احترام بگذاریم. البته امیدوارم در چلسی بماند اما در حال حاضر نمی دانم در تیم خواهد ماند یا نه.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 133

به "مائوریتزیو ساری: نمی دانم ازار در چلسی می ماند یا نه، فینال لیگ اروپا می تواند فصل ما را فوق العاده کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مائوریتزیو ساری: نمی دانم ازار در چلسی می ماند یا نه، فینال لیگ اروپا می تواند فصل ما را فوق العاده کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید