لهستان از ترکیه پهپاد بیرقدار می خرد

به گزارش پسرک کامپیوتری، منابع خبری ازعزم لهستان برای خرید پهپادهای بیرقدار ساخت ترکیه خبر دادند.

لهستان از ترکیه پهپاد بیرقدار می خرد

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه از تهران در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزیر دفاع لهستان از خرید شماری از پهپادهای رزمی ساخت ترکیه خبر داده است.

به نوشته روزنامه دیلی صباح لهستان 24 فروند پهپاد بیرقدار ساخت ترکیه خریداری می نماید. این مطلب را وزیر دفاع لهستان روز شنبه به رسانه های این کشور اعلام نموده است. لهستان اولین کشور عضو ناتوست که به این پهپادهای پیشرفته تجهیز می گردد.

قرار است این پهپادها به موشک های ضد تانک مجهز شوند. لهستان قرار است در امور لجستیکی و آموزشی هم از ترکیه یاری بگیرد. اولین محموله از این پهپادها سال 2022 راهی لهستان می گردد.

وزیر دفاع لهستان در این باره گفت که این پهپادها رزمی است و خود را در نبردهای اخیر در اروپای شرقی به خوبی نشان داده است.قرداد این توافق قرار است در سفر آینده ریس جمهور لهستان با ترکیه منعقد گردد. این پهپاد هم اینک در ارتش های جمهوری آذربایجان، قطرو اوکراین استفاده می گردد.

بیرقدار توانایی پرواز 24 ساعته و حمل 150 کیلوگرم محموله را دارد. پهپاد بیرقدار توانایی پرواز در شب و روز را هم داراست.

ارتش اوکراین هم برای اولین بار از پهپاد ترکیه ای بیرقدار تی بی-2 برای ماموریت شناسایی در منطقه دونباس استفاده کرد. در نبرد اخیر باکو و ایروان، این پهپاد به مدد نیروهای جمهوری آذربایجان آمد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1686

به "لهستان از ترکیه پهپاد بیرقدار می خرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لهستان از ترکیه پهپاد بیرقدار می خرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید