فوتبال دنیا، کریستیانو رونالدو: فلورنتینو پرس هرگز مرا نمی دید و از صمیم قلب برایم کاری نمی کرد، سال جاری هم شایسته بردن توپ طلا هستم

به گزارش پسرک کامپیوتری، فوتبال دنیا - کریستیانو رونالدو اعتراف کرد که در دوران بازیگری اش در رئال مادرید رابطه چندان صمیمانه ای با رئیس این باشگاه نداشته است.

فوتبال دنیا، کریستیانو رونالدو: فلورنتینو پرس هرگز مرا نمی دید و از صمیم قلب برایم کاری نمی کرد، سال جاری هم شایسته بردن توپ طلا هستم

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو برای اولین بار پس از خروجش از رئال مادرید برای پیوستن به یوونتوس، درباره دلایل جدایی اش از کهکشانی ها صحبت کرد.

رونالدو با نشریه فرانس فوتبال مصاحبه ای انجام داده و در آن از رابطه سردی که میان او و فلورنتینو پرس وجود داشت، پرده برداشت. او گفت: فلورنتینو پرس هرگز مرا نمی دید، مگر زمانی که پای مذاکره برای قرارداد در میان بود. او هرگز از صمیم قلب به چیزهایی که به من می گفت عمل نمی کرد.

مهاجم تیم فوتبال یوونتوس در ادامه درباره تغییر تیمش برای پیوستن به یوونتوس هم تأکید کرد: من در مادرید خاطرات و دستاوردهای فراوانی داشتم. آنجا لحظاتی باور نکردنی را تجربه کردم که همیشه در خاطرم خواهد ماند. آنجا هم تیمی هایی بسیار ارزشمند داشتم. محبتی که نسبت به من وجود داشت را هم به یاد خواهم سپرد اما فکر می کنم که بعد از 9 سال به جایی رسیده بودم که احتیاج بود تیمم را عوض کنم و تغییری در حرفه ام ایجاد کنم.

رونالدو درباره توپ طلا و شانسش برای کسب این جایزه برای ششمین بار هم گفت: من وسواس بردن توپ طلا را ندارم. من همین الان هم یکی از بهترین های تاریخ هستم اما فکر می کنم که شایسته بردن توپ طلای سال جاری هم هستم.

یکی دیگر از موضوعاتی که رونالدو درباره آن با نشریه فرانس فوتبال صحبت کرد، ماجرای متهم شدنش به تعرض به شهروند آمریکایی، کاترین مایورگا در لاس وگاس بود که در این باره بیان کرد: من این ماجرا را برای همسرم شرح داده ام و پسرم کریستیانو جونیور هم کوچکتر از آن است که بخواهم درباره چنین موضوعی با او صحبت کنم. بدترین بخش اما شرح داستان برای مادرم و خواهرانم است. آنها شوکه، گیج و در عین حال بسیار عصبانی شدند. این اولین بار است که آنها را در چنین وضعیتی می بینم. جدول رده بندی لالیگا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 6

به "فوتبال دنیا، کریستیانو رونالدو: فلورنتینو پرس هرگز مرا نمی دید و از صمیم قلب برایم کاری نمی کرد، سال جاری هم شایسته بردن توپ طلا هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، کریستیانو رونالدو: فلورنتینو پرس هرگز مرا نمی دید و از صمیم قلب برایم کاری نمی کرد، سال جاری هم شایسته بردن توپ طلا هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید