فرایند انتخاب آزادکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش پسرک کامپیوتری، ابراهیم مهربان در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان اینکه آزادکاران اردونشین تمرینات مطلوبی را پشت سر گذاشتند گفت: تیم ملی کشتی آزاد برنامه های متعددی را پیش رو دارد که باید برای حضور در هر کدام از آنها، آماده و با برنامه اقدام کرد. ما در گام نخست بعد از رقابتهای جام تختی باید در تورنمنت بین المللی ایتالیا که جزو میادین دارای رنکینگ اتحادیه جهانی است حضور یابیم. این رقابتها طی روزهای 25 تا 27 دیماه برگزار می گردد که خوشبختانه نفرات منتخب برای حضور در این مسابقات تمرینات خویب را در اردوی اخیر پشت سر گذاشتند.

فرایند انتخاب آزادکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی لحظه آخری همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

وی در مورد فرایند انتخاب ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا هم گفت: مسابقات کشتی قهرمانی آسیا طی روزهای 29 بهمن تا 4 اسفندماه در دهلی نو کشور هند برگزار خواهد شد که طبیعتا این مسابقات از نظر صندلی ما در قاره آسیا از اهمیت نسبتا بالایی برخوردار است. طبیعتا ما در نظر داریم با جمع بندی عملکرد آزادکاران بعد از رقابتهای جام تختی و تورنمنت ایتالیا، ترکیب اصلی اعزامی به قهرمانی آسیا را نهایی و معین کنیم.

وی در سرانجام اضافه کرد: با توجه به این موضوع می توان دریافت که رقابتهای جام تختی چه اهمیتی برای کادر فنی و همچنین کشتی گیران مدعی دوبنده تیم ملی دارد. ضمن اینکه ما بعد از رقابتهای قهرمانی آسیا هم باید در مسابقات گزینشی المپیک به میدان برویم و سهمیه های به جامانده را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگاران، نخستین میدان گزینشی و کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو در قاره آسیا طی روزهای 8 تا 10 فروردین ماه سال آینده در شهر شیان چین برگزار خواهد شد. به همین دلیل کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد حساب ویژه ای روی این رقابتها باز نموده و میخواهد چهار سهمیه به جامانده از 6 سهمیه المپیک را در همین میدان آسیایی کسب کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 570

به "فرایند انتخاب آزادکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند انتخاب آزادکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید