عربستان تعلیق اقامه نماز در حرمین شریفین را تمدید کرد

به گزارش پسرک کامپیوتری، دولت عربستان تعلیق اقامه نمازهای پنجگانه و نماز تراویح در حرم شریف مکه مکه و در مسجد النبی در مدینه منوره را در طول ماه مبارک رمضان تمدید کرد.

عربستان تعلیق اقامه نماز در حرمین شریفین را تمدید کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مقامات عربستان از ادامه تعلیق اقامه نمازهای پنج گانه و نماز تراویح در حرمین شریفین در مکه مکرمه و مدینه منوره در طول ماه مبارک رمضان به دلیل شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

ریاست امور حرمین شریفین در عربستان به وسیله حساب کاربری خود در توئیتر اظهار داشت: مقامات عربستان در راستای تدابیر پیشگیرانه، اعتکاف در مسجد الحرام در مکه مکرمه و مسجد نبوی در مدینه منوره را در طول ماه مبارک رمضان سال جاری به حال تعلیق درآورده است.

عبدالرحمن السدیس رئیس کل ریاست امور حرمین شریفین گفت که سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی و محمد بن سلمان ولی عهد او اوضاع در مسجد الحرام و مسجد النبی را پیگیری نموده و بر تدابیر پیشگیرانه در آنجا نظارت دارند.

او اضافه نمود: این تصمیم مشتمل بر ادامه تعلیق حضور نمازگزاران برای نمازهای پنجگانه و نماز تراویح در ماه مبارک رمضان است که به منظور حفظ سلامت زائران بر اساس توصیه های مراجع ذیصلاح انجام می گردد.

دولت سعودی از یکم فروردین ماه گذشته در راستای اجرای طرح پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، حضور نمازگزاران در حرمین شریفین در مکه و مدینه را به حالت تعلیق درآورده است و این علاوه بر بسته شدن همه مساجد در عربستان است.

عربستان تا روز دوشنبه تعداد 10 هزار و 484 مورد مبتلا به کرونا را ثبت نموده و گفته از این میان 103 نفر جان باختند.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 911

به "عربستان تعلیق اقامه نماز در حرمین شریفین را تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان تعلیق اقامه نماز در حرمین شریفین را تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید