عدم واکنش لمس نمایشگر گلکسی اس 20 فن ادیشن

به گزارش پسرک کامپیوتری، عده ای از کاربران گلکسی اس 20 فن ادیشن از اختلالاتی در قابلیت لمس نمایشگر این دستگاه خبر داده اند. به گفته آنها نمایشگر نسبت به ضربه یا کشیدن انگشت واکنش نشان نمی دهد.

عدم واکنش لمس نمایشگر گلکسی اس 20 فن ادیشن

به گزارش خبرگزاری مالی ایران به نقل از گیزموچاینا، چندی قبل موبایل سامسونگ گلکسی اس 20 فن ادیشن با قیمتی ارزان تر از نسخه های رده بالای این سری به بازار عرضه شد.

هرچند این دستگاه ویژگی های جالب زیادی دارد اما بعضی خریداران آن از اختلالاتی در قابلیت لمس نمایشگر خبر داده اند. بسیاری از کاربران این دستگاه تجربیات خود را در وب سایت ردیت به اشتراک گذاشته اند. بعضی از آنها گزارش هایی درباره مسائل مربوط به قابلیت لمسی این دستگاه را گزارش نموده اند. در بعضی موارد به عدم واکنش دستگاه نسبت به ضربه یا کشیدن انگشت اشاره شده است.

همچنین در بعضی گزارش ها اشاره شده دستگاه وقتی که در دست نگه داشته می گردد یا هنگام استفاده عادی، به طور اتوماتیک وارد حالت جیب می گردد. با فعال شدن این ویژگی، هنگامیکه دستگاه در جیب کاربر قرار می گیرد، از فعال شدن قابلیت های مختلف آن و کلیک های اشتباهی روی نمایشگر جلوگیری می گردد.

با توجه به تنوع چالش های به وجود آمده به نظر می رسد ریشه آنها یک باگ نرم افزاری باشد که می توان در مدت کوتاهی آن را ترمیم کرد. با این وجود اگر نمایشگر بعضی دستگاه ها ایراد داشته باشد، باید جایگزین گردد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1189

به "عدم واکنش لمس نمایشگر گلکسی اس 20 فن ادیشن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم واکنش لمس نمایشگر گلکسی اس 20 فن ادیشن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید