عدالت فوتبال اجرا نشد، مستحق پیروزی بودیم

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار آدینه شب در انتها مسابقه پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران گفت: موقعیت های بسیار خوبی برای گل زنی داشتیم که متأسفانه تبدیل به گل نشد و امروز شاهد اجرای عدالت فوتبال نبودیم.

عدالت فوتبال اجرا نشد، مستحق پیروزی بودیم

وی با بیان اینکه باید با اختلاف چهار یا پنج گل در این مسابقه پیروز می شدیم اعلام کرد: بعضی اتفاقات روز قبل تمرکز بازیکنان ما را به هم زد و بازیکنانمان شرایط روحی و روانی خوبی در این بازی نداشتند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: اینجا از طرفدارانمان بابت این شکست عذرخواهی می کنم ولی بعضی افراد هستند که باید به خاطر این بی تفاوتی عذرخواهی نمایند ولی حاضر به این کار نمی شوند و من عذر می خواهم.

وی با بیان اینکه داور اشتباه تأثیرگذاری نداشته است، ادامه داد: در مجموع امروز شاهد خوبی در این مسابقه بودیم.

تارتار با بیان اینکه طرفداران حق دارند نسبت به این وضعیت معترض باشند، اعلام کرد: طرفداران از مسئولان می خواهند که تیم شهرشان حمایت گردد و امروز شرایط نامناسب باعث شده تا در جدول سقوط کنیم.

وی با بیان اینکه تیمی که مسائل اقتصادی دارد نباید در مسابقات خود پیروز گردد گفت: وقتی فقط 35 درصد مطالبات بازیکنان پرداخت شده است باعث می گردد که بازیکنان تمرکز لازم را نداشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی بدبیاری را یکی دیگر از مسائل این تیم بیان کرد و افزود: متأسفانه در هفته های اخیر هر توپی به سمت دروازه ما می آید تبدیل به گل می گردد که مسائل روحی و روانی هم در آن تأثیرگذار است.

مسابقه پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت با تساوی 2 - 2 به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 115

به "عدالت فوتبال اجرا نشد، مستحق پیروزی بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدالت فوتبال اجرا نشد، مستحق پیروزی بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید