شهادت یک جانباز 70 درصد در سمنان خبرنگاران

به گزارش پسرک کامپیوتری، حاج غلامعلی مثبت (شاهجوئی) جانباز سرافراز 70 درصد دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

شهادت یک جانباز 70 درصد در سمنان خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، جانباز سرافراز 70 درصد سردار حاج غلامعلی مثبت (شاهجوئی)، از یادگاران دوران دفاع مقدس شهرستان سمنان پس از سال ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جانبازی، دعوت حق را لبیک گفت و به قافله شهیدان پیوست.

پیکر مطهر این شهید امروز شنبه 16 اسفند 99 ساعت 10 صبح از معراج الشهدای شهرستان سمنان به شکل خودرویی به سمت گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) تشییع و به خاک سپرده شد.

همچنین مراسم یادبودی شامگاه شنبه 16 اسفند 99 پس از نماز مغرب و عشا در مسجد پنج تن آل عبا (ع) شهرک گلستان برگزار خواهد شد.

سرهنگ محمد حسن سلامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان در پیامی آسمانی شدن جانباز 70 درصد شهید حاج غلامعلی مثبت شاهجویی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً

دلاوری بزرگ، رزمنده ای بی بدیل، پاسداری گمنام و مردی درد آشنا با قلبی رئوف و مهربان که سال ها در خط مقدم نبرد با دشمنان بعثی نقشی مشخص کننده داشت و بار ها تا مرز شهادت جراحاتی سنگین برداشت و از آن پس نیز در پاسداشت ارزش های دفاع مقدس لحظه ای درنگ نکرد و امروز به خیل یاران شهیدش پیوست و به آرزوی دیرینه اش دست یافت.

خبر شهادت حاج غلامعلی مثبت شاهجویی، جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس که پس از سال ها استقامت و تحمل مشقت در جهت پرافتخار جانبازی به همرزمان شهیدش پیوست، بار دیگر فضای استان را به عطر شهادت آکنده کرد.

شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند، مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه ای دیگر بخشیدند.

اینجانب با نهایت تاسف و تالم شهادت جانگداز مجاهد آسمانی، جانباز سرافراز حاج غلامعلی مثبت شاهجویی را به آحاد مردم قدرشناس استان و به ویژه رزمندگان و همرزمانش و به خصوص خانواده سخت کوش و داغدارش تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات را برای آن شهید شاهد و صبر و شکیبایی را برای خانواده محترمش خواستارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1448

به "شهادت یک جانباز 70 درصد در سمنان خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهادت یک جانباز 70 درصد در سمنان خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید