شمارش معکوس افتتاح استخر دارالشهدا

به گزارش پسرک کامپیوتری، مـجهزترین و بزرگ ترین استخر و سونای جنوب پایتخت (ویژه بانوان) به زودی در منطقه 17 به بهره برداری می رسد.

شمارش معکوس افتتاح استخر دارالشهدا

امیر محسنی شهردار منطقه17 گفت: این استخر بخشی از پروژه بزرگ مجموعه آبی دارالشهدای منطقه17 است که از سال1391 کار ساخت آن شروع شده، اما به دلیل محدودیت های اقتصادی تا نیمه مرداد سال جاری فقط 30درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با جذب سرمایه های بخش خصوصی روند ساخت آن سرعت گرفت و اکنون شمارش معکوس برای بهره برداری از این طرح شروع شده است. محسنی با بیان اینکه این پروژه جزو 10استخر مدرن تهران بوده و در جنوب پایتخت منحصربه فرد است اضافه نمود:

استانداردهای در نظر گرفته شده برای این استخر مورد تأیید وزارت ورزش است و در آینده از این استخر برای برگزاری انواع مسابقه های ورزش آبی می توان استفاده کرد. او گفت: کار ساخت استخر آقایان مجموعه دارالشهدا هم از سال 1382 شروع شده و تا نیمه مرداد سال جاری این پروژه حدود 30درصد پیشرفت فیزیکی داشت، اما اکنون و با مشارکت بخش خصوصی روند ساخت آن سرعت گرفته است. مجموعه آبی دارالشهدا با 2 استخر مجزا برای استفاده بانوان و آقایان و با بهره مندی از آخرین امکانات و فن آوری های روز از جمله سرسره آبی، حمام آفتاب و... سرانه ورزش منطقه را در حد قابل توجهی افزایش می دهد. هریک از استخرها 2هزار و 295مترمربع مساحت دارد و در مجموع 8 میلیارد تومان اعتبار از سوی بخش خصوصی برای ساخت این 2 استخر سرمایه گذاری شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 93

به "شمارش معکوس افتتاح استخر دارالشهدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمارش معکوس افتتاح استخر دارالشهدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید