شروع ناامید کننده کومان در بارسلونا؛ 8 امتیاز از 6 بازی

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرگزاری خبرنگاران- آلاوز و بارسلونا در چارچوب هفته هشتم لالیگا به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند تا فرایند بدون پیروزی بارسلونا ادامه داشته باشد.

شروع ناامید کننده کومان در بارسلونا؛ 8 امتیاز از 6 بازی

به گزارش خبرنگاران، آلاوز و بارسلونا در لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی 1-1 سرانجام یافت. بارسلونا از 4 بازی اخیر خود در لالیگا فقط به 2 امتیاز رسیده است. تیم رونالد کومان با کسب 8 امتیاز از 6 بازی نخست خود در فصل 2020/21 در جایگاه دوازدهم لالیگا قرار گرفته است و فاصله این تیم با رئال مادریدِ صدرنشین، 8 امتیاز است. (با 1 بازی کمتر)

بارسلونا با کسب تنها 8 امتیاز از 6 بازی نخست خود در فصل جدید لالیگا، بدترین شروع خود از فصل 2002/03 را رقم زد. بلوگرانا در فصل مذکور نیز دقیقا شروع مشابهی داشت و در نهایت به رتبه ششم رسید. در آن فصل، رئال مادرید قهرمان لالیگا شد. به عبارتی از زمان 3 امتیازی شدن هر برد در لالیگا، بدترین عملکرد بارسلونا از نظر کسب امتیاز پس از 6 بازی نخست است.

آلاوز و بارسلونا در لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی 1-1 سرانجام یافت. لیونل مسی در این بازی هم پیروز به گلزنی نشد تا در 6 بازی فصل 2020/21 لالیگا فقط 1 گل به ثمر رسانده باشد. لیونل مسی از نظر آماری، افت چشمگیری در زدن ضربات آزاد داشته است. از 45 ضربه آزاد اخیر لیونل مسی فقط 1 مورد به گل تبدیل شده است. (مقابل اوساسونا) این درحالی است که پیش از این مقطع، مسی از 12 ضربه آزاد قبلی خود 4 بار گلزنی کرده بود. لازم به ذکر است مسی در فصل جاری لالیگا 28 ضربه داخل چارچوب به ثبت رسانده اما فقط 1 مورد به گل تبدیل شده که آن هم پنالتی بوده است. لازم به ذکر است مسی در بازی با آلوز 13 دریبل پیروز داشت که بهترین عملکرد او از این نظر طی 5 فصل اخیر لالیگا محسوب می شود.

بارسا در یک شب عجیب و در حالی که بارها و بارها شانس گلزنی داشت، در نهایت نتوانست بیش از یک گل به آلاوس بزند و برابر حریف 10 نفره خود به تساوی 1-1 رضایت داد تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد. تک گل بارسا را دقیقه 60 بازی آنتوان گریزمان به ثمر رساند. او با یک ضربه چیپ توانست پاچکو گلر آلاوس را مغلوب کند. به این ترتیب او به طلسم 10 بازی متوالی گل نزدن و عدم ارسال پاس گل خود سرانجام داد. این دومین گل گریزمان در 20 بازی رسمی اخیر بود تا کمی از زیر فشار نقدها خارج شود.

باشگاه کاتالان پس از دو شکست متوالی در لالیگا برابر ختافه و رئال و یک برد روحیه بخش برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان، به چیزی جز پیروزی در این بازی نیاز ندارد اما دقیقه 31 گل اول را از آلاوس دریافت کرد. بارسا که برخلاف بازی با یوونتوس نمایش دلپذیری برابر آلاوس نداشت، روی اشتباه عجیب نتو دروازه بان برزیلی، دروازه اش را باز شده دید. روی یک ضد حمله جرارد پیکه پاس دایورسون بازیکن آلاوس را قطع کرد و ترجیح داد توپ را به نتو پاس بدهد. گلر بارسا در مهار توپ با پا دچار اشتباه فاحشی شد و ریوخا مهاجم آلاوس با تیزهوشی توپ را از زیر پای او ربود و دروازه خالی را باز کرد. نتو که به دلیل مصدومیت تراشتگن در فصل جاری دروازه بان ثابت بارسا تا به اینجا بوده، پیش از این مرتکب اشتباه فردی نشده بود.

سرمربی بارسلونا که تیمش برای چهارمین بازی متوالی در لالیگا پیروز به پیروزی نشد، پس از بازی در مورد شرایط بارسلونا و تصمیم هایش صحبت کرد. رونالد کومان پس از این دیدار گفت: علی رغم نمایش ضعیف تیم در نیمه اول، ما 3 یا 4 موقعیت مسلم گلزنی در همان نیمه اول داشتیم. در نیمه دوم بازی ما بهتر شد و شانس های گلزنی بیشتری داشتیم اما پیروز نبودیم. البته که من نگرانم که از 12 امتیاز ممکن در بازی های اخیرمان در لالیگا، فقط 2 امتیاز به دست آورده ایم. شما می توانید عملکرد تیم را مورد انتقاد قرار دهید. فکر می کنم در کل بازی قابل قبولی انجام دادیم. اگر موقعیت خلق نمی کردیم، خیلی بیشتر نگران می شدم اما بله ما باید بیشتر گل بزنیم. ما اول گل دریافت کردیم و این قابل قبول نیست.

تیمی مانند بارسا نمی تواند این همه موقعیت ایجاد کند و فقط یک گل به ثمر برساند. گاهی ما در مقابل دروازه زیادی از حد تردید می کنیم. به جای شوت زنی و تلاش برای گلزنی از پشت محوطه، به دنبال دادن پاس هستیم. از موقعیت هایی که داشتیم بهره نبردیم و همین اتفاق مقابل یوونتوس هم افتاد. ما شانس هایمان را تبدیل به گل نکردیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1230

به "شروع ناامید کننده کومان در بارسلونا؛ 8 امتیاز از 6 بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ناامید کننده کومان در بارسلونا؛ 8 امتیاز از 6 بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید