سفر رایزنان مالی 4 قاره به خمین و محلات

به گزارش پسرک کامپیوتری، رایزنان مالی 4 قاره از توانمندی های شهرستان های خمین و محلات دیدن می نمایند.

سفر رایزنان مالی 4 قاره به خمین و محلات

به گزارش خبرنگار از ، رایزنان مالی 5 کشور آسیایی، اروپایی، آفریقایی و آمریکایی که روز دوم شهریور ماه همزمان با شروع هفته دولت به منظور دیدن از صنایع استان مرکزی به زرندیه و ساوه سفر نموده بودند امروز هم به شهرستان های خمین و محلات رفتند تا از توانمندی های این شهرستان ها هم دیدن نمایند.

این رایزنان مالی که از سفارت خانه های روسیه، آلمان، بلژیک، آفریقای جنوبی و ونزوئلا مستقر در تهران هستند دیروز هم از توانمندی های صنعتی شهر اراک دیدن کردند.

منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ونماینده مردم شهر های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به در خواست اتاق بازرگانی رایزنان مالی و سفرای خارجی به استان مرکزی سفر نموده اند ابراز امیدواری کرد حضور این سفرا و رایزنان مالی باعث ارتباط تجاری و تبادل مالی بین تولیدگران ایرانی و کشور های همسایه و همجوار و حتی کشور های دور دست گردد.

نظام الدین زاهدی سفیر کشورجمهوری تاجیکستان در جمهوری اسلامی ایران هم در رابطه با این سفر به استان مرکزی گفت:بازدید از دستاورد ها و توانمندی های مالی این استان در حوزه صنعتی و کشاورزی از مهمترین اهداف این سفر است که نشان از توان بالای جمهوری اسلامی ایران دارد.

خومالو سفیر آفریقای جنوبی هم گفت: پس از برگشت از استان مرکزی کوشش خواهیم کرد نشست های تخصصی با نهاد های تحقیق و توسعه سفارت آفریقای جنوبی در جمهوری اسلامی ایران برگزار و راه چاره های تقویت هم افزایی بین کمپانی های این دو کشور را اتخاذ خواهیم کرد.

انتهای پیغام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 218

به "سفر رایزنان مالی 4 قاره به خمین و محلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر رایزنان مالی 4 قاره به خمین و محلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید