سفر در سکوت وزیر خارجه عربستان سعودی به پاکستان

به گزارش پسرک کامپیوتری، در حالی که یک هفته از لغو سفر عمران خان به مالزی تحت فشار عربستان می گذرد وزیر خارجه این کشور برای دیداری مهم با سران اسلام آباد راهی پاکستان می گردد.

سفر در سکوت وزیر خارجه عربستان سعودی به پاکستان

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، سفر فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی به پاکستان طوری برنامه ریزی شده است که مانند گذشته از هیاهوی رسانه ای خبری نیست.

سفر در سکوت وزیر خارجه سعودی برآورد ها را در مورد علت لغو سفر عمران خان به مالزی تقویت می نماید.

باغی تی وی در این خصوص نوشت: فیصل بن فرحان فردا به اسلام آباد سفر می نماید تا با عمران خان و شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان ملاقات و مصاحبه کند.

این رسانه تاکید نمود: از آنجا که این سفر پس از لغو سفر عمران خان به مالزی برنامه ریزی شده است به نظر می رسد وزیر خارجه سعودی حامل پیغام های بسیار مهمی برای سران پاکستان باشد.

علی رغم ادعای وزارت خارجه پاکستان مبنی بر لغو سفر عمران خان به مالزی به منظور حفظ وحدت اسلامی، بسیاری از کارشناسان معتقدند اسلام آباد پس از فشارهای بسیار زیاد عربستان مجبور به لغو این سفر شد.

گفتنی هفته گذشته عمران خان سفر خود به مالزی برای شرکت در نشستی که به دعوت نخست وزیر این کشور انجام می شد را به صورت ناگهانی لغو کرد.

مهاتیر محمد نخست وزیر مالزی با کم اثر دانستن فعالیت های سازمان همکاری اسلامی در کوشش است با اتحاد بعضی کشورهای مهم ائتلاف تازه ای بین کشورهای اسلامی به وجود بیاورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 559

به "سفر در سکوت وزیر خارجه عربستان سعودی به پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر در سکوت وزیر خارجه عربستان سعودی به پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید