سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت: از موقعیت های مان مقابل رهیاب استفاده نکردیم

به گزارش پسرک کامپیوتری، سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: شاگردانش موقعیت های گلزنی زیادی مقابل تیم رهیاب تهران از دست دادند و به همین دلیل مساوی کردیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت: از موقعیت های مان مقابل رهیاب استفاده نکردیم

نرگس الوانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پس از تساوی شاگردانش برابر تیم رهیاب تهران گفت: روی یک اتفاق گل خوردیم و بعد از گل، هیچ موقعیتی به حریف ندادیم و خدا را شکر شاگردانم فوق العاده بازی کردند.

وی با اشاره به از دست دادن موقعیت های گل زیاد توسط شاگردانش اضافه نمود: بازیکنانم در نیمه دوم بیش از 10 موقعیت تک به تک را از دست دادند، اما خسته بودند. از طرفی هوای آبادان با اینجا خیلی فرق می نماید، به هر حال در مجموع در نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتیم و بازیکنانم استفاده نکرده و بازی با تساوی به انتها رسید.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان درباره تاثیر عدم حضور سهیلا ملمولی در این مسابقه گفت: از دو هفته گذشته سهیلا ملمولی را به دلیل آسیب دیدگی در ترکیب نداریم و امیدوارم بتوانیم در بازی هفته بعد از او استفاده کنیم. مطمئنم اگر در این بازی بود، با احترام به حریف با 5، 6 گل مسابقه را می بردیم.

وی با بیان این مطلب که داوری مسابقه هیچ مسئله ای نداشت، درباره بازی بعدی با هیئت خراسان رضوی مطرح نمود: ما با کسب 13 امتیاز در رده دوم هستیم و قطعا بازی خوبی با هیئت خراسان رضوی داریم. به بازیکنانم ایمان دارم و قطعا این بازی را پیروز می شویم. داوری مسابقه ما با رهیاب تهران هم هیچ مسئله ای نداشت و عالی بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1453

به "سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت: از موقعیت های مان مقابل رهیاب استفاده نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت: از موقعیت های مان مقابل رهیاب استفاده نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید