سامان دهی گردشگری در روستای اخلمد چناران بررسی شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چناران از بررسی سامان دهی گردشگری در روستای اخلمد در جلسه کارگروه گردشگری این شهرستان خبر داد.

سامان دهی گردشگری در روستای اخلمد چناران بررسی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمد طاهریان مقدم با اعلام این خبر اضافه نمود: شهرستان چناران در فصل تابستان با توجه به وجود جاذبه های تاریخی و گردشگری که دارد پذیرای بیش از میلیون گردشگر خارجی و داخلی است که یکی از این جاذبه های گردشگری منحصر به فرد روستای گردشگری اخلمد است، وجود آبشارها، رودخانه و سرسبزی منطقه باعث شده که گردشگران زیادی از این روستا دیدن کنند.

او ادامه داد: نبود مراکز اقامتی دارای مجوز ، نظارت نداشتن بر قیمت پارکینگها، تردد موتورسواران در راستا آبشار و مسئله ترافیک در روزهای تعطیل مشکلاتی را برای گردشگران و مسافران بوجود آورده است که باید تمام دستگاه ها مرتبط در این حوزه برای ساماندهی اخلمد همکاری داشته باشند.

مدیر میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری چناران گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی برای شناسایی اقامتگاه های غیرمجاز انجام شده است و باید با کمک دستگاههای مرتبط نسبت به پلمپ آنها اقدام کرد تا بتوان نظارت کامل را بر آنها داشت.

طاهریان مقدم شرح داد: با کمک دادستان شهرستان، نیروی انتظامی، ادارات صنعت و معدن و تجارت، بهداشت و درمان و.. در اسرع وقت برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و مسافران اقدامات لازم در هفته آینده انجام خواهد شد.

او درباره مصوبات این جلسه نیز گفت: ساماندهی اقامتگاههای غیر مجاز، ساماندهی پارکینگ داران، تشدید نظارت بر قیمت ها، جلوگیری از تردد موتورسواران در راستا آبشار از مصوبات این جلسه بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 216

به "سامان دهی گردشگری در روستای اخلمد چناران بررسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامان دهی گردشگری در روستای اخلمد چناران بررسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید