رعایت موارد ایمنی سازی در کمربندی بهشت محمدی سبب کاهش تصادفات خواهد شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرنگاران/کردستان معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: اقدامات خاصی متناسب با حدتوان و شرایط استان بە منظور جلوگیری از کاهش و پیشگیری تصادفات در بعضی از نقاط حادثە خیز صورت گرفتە است.

رعایت موارد ایمنی سازی در کمربندی بهشت محمدی سبب کاهش تصادفات خواهد شد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

رضا اعظمی صبح امروز 26 آذر در جلسەای کە با هدف طرح کاهش و پیشگیری از تصادفات با تمرکز بر عوامل جادە ای در سنندج برگزار گردید اظهار کرد: با تشخیص محورهای حادثە خیز و انجام اقدامات لازم توانستەایم کە حوادث جادە ای را تا جای ممکن بە صفر برسانیم.

وی بیان کرد: راستا سنندج-کامیاران یکی از محورهای حادثەخیز استان بودە کە آمار بالایی از تصادفات را بە خود اختصاص دادە و همچنین حذف دوربرگردان کریدور کرمانشاە بە ارومیە نیز از دیگر نقاط حادثه خیز است کە توانستە ایم درصد این تصادفات را بە میزان قابل ملاحظەای کاهش دهیم.

اعظمی با اشارە بە بحث ایمن سازی راەها توضیح داد: گردنە صلوات آباد از دیگر نقاط حادثە خیز استان است کە ما در بحث ایمن سازی این محور با همکاری سازمان راهداری استان مبنا را بر آشکار سازی و کاهش موضوعات قرار دادیم.

وی یکی دیگر از نقاط حادثە خیز سنندج را کمربندی بهشت محمدی اعلام و اعلام کرد: با توجه به غیراصولی بودن این پروژه این نقطه به یکی از نقاط حادثه خیز در سطح استان تبدیل شده و مسائل عدیدە ای را برای اهالی شهر ایجاد کردە کە در مصوبات شورای ترافیک بحث ایمن سازی آن بە راهداری سنندج واگذار شدە است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان با اشاره به اینکه راهداری کردستان در بحث ایمن سازی کمربندی بهشت محمدی سنندج تعلل نموده است اظهار کرد: به دلیل تعلل راهداری و عدم اجرای مصوبات شورای ترافیک در اصلاح نقاط حادثه خیز بهشت محمدی دادگستری علیه این سازمان اعلام جرم نموده و دستور حاکمیت آن نیز صادر شده است.

وی در خاتمه یادآور شد: با حذف دوربرگردان کمربندی بهشت محمدی می توان آمار تصادفات و واژگونی خودروها را به میزان چشم گیری کاهش داد اما به منظور جلوگیری از هدررفت بیت المال با توجه به هزینه های زیاد، اجرای بعضی برنامه ها در راستای ایمن سازی این نقطه لازم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 566

به "رعایت موارد ایمنی سازی در کمربندی بهشت محمدی سبب کاهش تصادفات خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رعایت موارد ایمنی سازی در کمربندی بهشت محمدی سبب کاهش تصادفات خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید