رسیدگی به شکایات رانندگان تاکسی اینترنتی بدون معین شدن هویت شان صورت می گیرد

سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی گفت: رانندگان اطمینان داشته باشند که در صورت شکایت از تاکسی های اینترنتی، هویت شان تعیین نمی گردد و ما این موضوع را به خوبی پیگیری می کنیم.

رسیدگی به شکایات رانندگان تاکسی اینترنتی بدون معین شدن هویت شان صورت می گیرد

رضا الفت نسب عضو هیأت مدیره و سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی، مؤسس و عضو هیأت مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران اظهار کرد: رسیدگی به مسائل رانندگان تاکسی های اینترنتی در این اتحادیه به سرعت انجام می گردد و رانندگان نگرانی بابت پیگیری شکایاتشان نداشته باشند.

وی ادامه داد: رانندگان اطمینان داشته باشند که هویت شان معین نمی گردد و ما این موضوع را به خوبی پیگیری می کنیم.

الفت نسب اظهار داشت: بعضی فکر می نمایند تجارت اینگونه شرکت ها که کسب وکار اینترنتی دارند، بر روی سود پولی است که در گردش قرار می گیرد، اما چنین چیزی صحت ندارد و اصلا چنین امکانی برای شرکت ها وجود ندارد.

گفتنی است، اتحادیه کسب وکارهای اینترنتی، تمامی شکایات مربوط به خریداران یا ارائه دهنگان خدمات اینترنتی را طی مدت 5 روز آنالیز می نماید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: بروزرسانی: 29 مهر 1398 شناسه مطلب: 307

به "رسیدگی به شکایات رانندگان تاکسی اینترنتی بدون معین شدن هویت شان صورت می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدگی به شکایات رانندگان تاکسی اینترنتی بدون معین شدن هویت شان صورت می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید