دیدار مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مدیر فنی آموزشگاه رئال بتیس، پسر کالدرون راهی درفشی فر شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، محمدحسن انصاری فرد با فرزند سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که مدیر فنی آموزشگاه فوتبال باشگاه رئال بتیس است، دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مدیر فنی آموزشگاه رئال بتیس، پسر کالدرون راهی درفشی فر شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسن انصاری فرد در راستای برنامه های باشگاه برای توسعه فعالیت های آموزشگاه فوتبال پرسپولیس، صبح امروز (دوشنبه) با گابریل کالدرون پلگرینو، فرزند سرمربی پرسپولیس و مدیر فنی آموزشگاه فوتبال باشگاه رئال بتیس، دیدار و گفت وگو کرد.

پلگرینو که دارای مدرک لیسانس حرفه ای مربیگری از یوفاست و به عنوان مدرس فیفا و مدرس در لالیگای اسپانیا فعالیت می نماید، در جریان سفر خود به تهران از امکانات باشگاه بازدید خواهد نمود. او همچنین به همراه انصاری فرد راهی مجموعه ورزشی درفشی فر شد و از امکانات این مجموعه دیدن کرد.

دو طرف درباره راهکارهای توسعه فوتبال به ویژه در رده های پایه به بحث و گفتگو پرداختند.

همچنین مقرر شده است که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در آینده همراه با مسئولان آموزشگاه فوتبال این باشگاه و در جریان سفری به اسپانیا، بازدیدی از آموزشگاه فوتبال رئال بتیس داشته باشند.

بنابر اعلام پلگرینو، مربیانی از ژاپن، چین، آمریکای جنوبی، عربستان، انگلیس و آفریقا دوره های مربیگری در آموزشگاه فوتبال رئال بتیس را پشت سر گذاشته اند یا در حال آموزش هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 334

به "دیدار مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مدیر فنی آموزشگاه رئال بتیس، پسر کالدرون راهی درفشی فر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مدیر فنی آموزشگاه رئال بتیس، پسر کالدرون راهی درفشی فر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید