دکتر ماریو پس از سال ها روی موبایل زنده می گردد

به گزارش پسرک کامپیوتری، اگر هنوز از به تاخیر افتادن بازی ماریو کارت تور (Mario Kart Tour) برای پلتفرم موبایل ناراحت هستید، خبر جدید نینتندو ممکن است شما را خرسند کند. بازی رایگان جدیدی در سری دکتر ماریو به زودی برای گوشی های هوشمند عرضه خواهد شد. ساخت بازی بر عهده شرکت ان اچ ان اینترتینمنت (NHN Entertainment) مستقر در کره جنوبی است؛ شرکتی که دنباله رو جهت دِنا (DeNa) و سای گیمز (Cygames) در به دست آوردن مجوز نینتندو برای همکاری با این شرکت در توسعه بازی های موبایل بازی است.

دکتر ماریو پس از سال ها روی موبایل زنده می گردد

قرار است دنیای دکتر ماریو (Dr. Mario World) در تابستان سال آینده برای 60 کشور عرضه گردد که شامل ژاپن و آمریکا می شوند. جالب است که هیچ کشور اروپایی هنوز به این 60 کشور اضافه نشده است. ممکن است بازی دکتر ماریو با بازی دراگالیا لاست (Dragalia Lost)، دیگر ساخته نینتندو برای پلتورم موبایل، هم زمان با هم برای اروپا عرضه شوند. البته گفته شده که اسامی 60 کشور هدف این بازی، هنوز کاملا معین نشده است به همین دلیل باید دید که چه کشورهای دیگری اضافه می شوند و بازی به چه زبان هایی عرضه می گردد.

پازل های دکتر ماریو برای موبایل عالی هستند. باید دید که چگونه ان اچ ان اینترتینمنت این بازی دهه نودی نینتندو برای کنسول ان ای اس (NES) را بازسازی می نماید. هم چنین باید اشاره نمود که این بازی کلاسیک را می توان به عنوان بخشی از سرویس خدمات آنلاین نیتندو سوییچ (Nintendo Switch Online) روی کنسول هیبریدی این شرکت بازی کرد.

منبع: یوروگیمر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 78

به "دکتر ماریو پس از سال ها روی موبایل زنده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکتر ماریو پس از سال ها روی موبایل زنده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید