دستگیری شرور شبکه های اجتماعی

به گزارش پسرک کامپیوتری، رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری شرور شبکه های اجتماعی اطلاع داد و گفت: متهم اظهار کرد با بارگذاری صفحات شرارت و تبلیغات غیر مجاز کسب درآمد می کردم.

دستگیری شرور شبکه های اجتماعی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگارانسرهنگ علی محمدی گفت: در پی اعلام مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس امنیت عمومی پایتخت مبنی بر اینکه فردی در پیج اینستاگرامی خود تصاویری از قدرت نمایی خود و تبلیغات غیر مجاز بارگذاری و انتشار می نماید، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی نهاده شد.

این مقام انتظامی اضافه نمود: با رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه، مشخصات و هویت اصلی گرداننده این صفحات، در حوالی شمال غرب تهران شناسایی شد.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه دستور دستگیری متهم از مرجع قضائی اخذ شد، اظهار کرد: روز گذشته نهم تیر ماه در یک عملیات پلیسی، مأموران این پایگاه پیروز شدند متهم را در مخفیگاهش دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران انتقال دهند.

وی با اشاره به اینکه متهم در بازپرسی های پلیسی به کسب درامد نامشروع و دریافت مبالغ هنگف به وسیله تبلیغات غیرقانونی در فضای مجازی و شبکه اجتماعی اینستاگرامی اقرار کرد، اضافه نمود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت خاطر نشان کرد: پلیس با رصد مستمر فضای مجازی با مجرمان و افرادی که بخواهند چه در این فضا و چه در فضای حقیقی نظم و امنیت عمومی را مختل نمایند برابر قانون به شدت برخورد می نماید.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1034

به "دستگیری شرور شبکه های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری شرور شبکه های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید