دریافت 180 مقاله در دبیرخانه کنفرانس، 20درصد مقالات بین المللی است

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران، یزدان باتمانی ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه ششمین کنفرانس بین المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون، گفت: این کنفرانس بزرگترین رویداد علمی پژوهشی است که هر دو سال یکبار در دانشگاه تهران برگزار می گردد و سال جاری دانشگاه کردستان میزبان آن است.

دریافت 180 مقاله در دبیرخانه کنفرانس، 20درصد مقالات بین المللی است

جهت دریافت اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

وی اضافه نمود: پس از دریافت مقالات مرحله داوری تخصصی انجام شد که در نهایت 88 اثر جهت ارائه در ششمین کنفرانس بین المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون پذیرش شد.

دبیر علمی کنفرانس بین المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون با بیان اینکه 20 درصد مقالات ارسال شده به دبیرخانه این کنفرانس از خارج از کشور ارسال شده اند، ادامه داد: از کشورهای کانادا، استرالیا، آلمان و آمریکا مقالاتی به دست ما رسیده است.

باتمانی یادآور شد: در این کنفرانس دو روزه از مجموع 88 مقاله پذیرش شده 57 مقاله به صورت سخنرانی و پنل تخصصی ارائه شده و 31 مقاله دیگر نیز به صورت پوستر به نمایش گذاشته می گردد.

وی بیان نمود: خوشبختانه در این کنفرانس متخصصین و صاحب نظران داخلی و خارجی بزرگی از حوزه مهندسی گرد هم آمده اند و این اساتید برجسته دانشگاهی بسته های تخصصی مفیدی برای دانشجویان گروه برق ارائه می دهند.

لازم به ذکر است ششمین کنفرانس بین المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون پیش از ظهر امروز با حضور پروفسور فرانک الگوور استاد دانشگاه اشتوتگارت و لئون اورباس استاد دانشگاه تکنولوژی درستن آلمان شروع شد و پس از برگزاری پنل های تخصصی و ارائه مقالات پذیرفته شده در این همایش فردا به کار خود خاتمه می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 558

به "دریافت 180 مقاله در دبیرخانه کنفرانس، 20درصد مقالات بین المللی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت 180 مقاله در دبیرخانه کنفرانس، 20درصد مقالات بین المللی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید