دربی همواره حساس است، فشار تماشاگران روی استقلال قابل تحمل نیست

به گزارش پسرک کامپیوتری، عبدالعلی چنگیز در گفت وگو با خبرنگاران در مورد برگزاری دربی 90 گفت: قبل از دربی، استقلال به تساوی دست پیدا کرد و پرسپولیس بازی خود را با پیروزی به انتها رساند. آبی پوشان در سه هفته گذشته، نتایج خوبی کسب نکردند و کسب دو امتیاز از سه بازی، آمار قابل قبولی برای استراماچونی و یارانش نیست اگرچه پرسپولیس هنوز به شرایط ایده آل دست پیدا نکرده اما آنها در کسب امتیاز، از استقلال پیروز تر بودند.

دربی همواره حساس است، فشار تماشاگران روی استقلال قابل تحمل نیست

وی ادامه داد: مطمئناً هر دو تیم بازی های گذشته خود را فراموش خواهند کرد و می دانند که این بازی و بازی برگشت، گل سرسبد لیگ نوزدهم خواهد بود بنابراین تمام تمرکز خود را برای موفقیت در این دیدار خواهند گذاشت تا بتوانند با پیروزی در این بازی، هم شرایط روحی بهتری، پیدا و هم خود را به بالای جدول نزدیک تر نمایند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: اگر استقلال نتواند در این دیدار سه امتیاز کسب کند، شرایطش به مراتب بدتر خواهد شد و احتمال تغییرات در کادر فنی وجود دارد. اگرچه فتحی گفته است حتی با شکست هم برابر پرسپولیس، استراماچونی عوض نخواهد شد، اما او می داند که فشار تماشاگران قابل تحمل نیست و آنها نخواهند پذیرفت که تیمشان هر بازی به راحتی امتیاز از دست داده یا دیدار را به حریف واگذار نمایند.

چنگیز در ادامه تأکید کرد: برای این دیدار، فرشید باقری محروم شد و اکنون کار برای استقلال سخت تر شده اگرچه خیلی ها فکر می کردند که این بازیکن بخشیده خواهد شد اما این اتفاق برای آبی پوشان رخ نداد و استراماچونی باید بازیکن دیگری را جایگزین این فرد کند که بتواند عملکرد قابل قبولی در دربی داشته باشد.

وی بیان نمود: دربی همواره جای باتجربه ها است، بازیکنانی که تجربه چند دربی را دارند، با آرامش بیشتر و راحت تر پای به میدان می گذارند تا بازیکنانی که هنوز حضور صدهزار تماشاگر را تجربه نکرده اند؛ این مسئله می تواند در روند کاری آنها اثرگذار باشد بنابراین نفرات باتجربه می توانند یاری مفیدی به کم تجربه ها نمایند.

چنگیز در سرانجام اعلام نمود: دربی همواره حساس است، اینکه بعضی ها می گویند این بازی، یک بازی معمولی است، حرف درستی نیست چرا که تحت هر شرایطی اگر دو تیم در انتهای جدول هم باشند، این بازی حساسیت دارد و حضور 100 هزار تماشاگر در استادیوم، نشان دهنده این اتفاق خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 332

به "دربی همواره حساس است، فشار تماشاگران روی استقلال قابل تحمل نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی همواره حساس است، فشار تماشاگران روی استقلال قابل تحمل نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید