دادگستری در برخورد با تخلفات انتخاباتی کارکنان دولت قاطع است

به گزارش پسرک کامپیوتری، رئیس کل دادگستری استان کردستان، تمامی دستگاه های اجرایی و در رأس آن استانداری را به مشارکت در برخورد با تخلفات انتخاباتی فراخواند.

دادگستری در برخورد با تخلفات انتخاباتی کارکنان دولت قاطع است

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا مترقب در اولین نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان، استفاده از هر وسیله ای برای پیروزی در انتخابات را امری ناشایست دانست و اظهار کرد: دستگاه قضایی با افرادی که بخواهند به بهانه ایجاد شور انتخاباتی سوءاستفاده نمایند، با تشکیل پرونده قضایی به تخلفات آن ها در کمترین زمان ممکن رسیدگی خواهد نمود.

وی تمامی دستگاه های اجرایی و در رأس آن استانداری را به مشارکت در برخورد با تخلفات انتخاباتی فراخواند و اضافه کرد: دادگستری در حوزه برخورد با تخلفات کارکنان دولت در انتخابات بسیار قاطع است و با مدیرانی که فضا را به نفع کاندید خاصی آماده می نمایند به شدت برخورد خواهد نمود.

رئیس کل دادگستری استان کردستان، با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم درصحنه انتخابات پیش رو تأکید کرد: مسئولین باید بسترها را برای افزایش مشارکت پرشور مردم فراهم نمایند و صداو سیما و سایر رسانه ها نیز با انعکاس عملکرد مسئولان در خنثی سازی دسیسه های دشمن که درصدد القای ناامیدی مردم هستند، نقش خود را ایفا نمایند.

مترقب در خاتمه با اعلام اینکه شعب ویژه و تخصصی برای رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادگستری استان معین شده، عنوان نمود: دستگاه قضایی رقابت کاندیداها را رصد نموده و با جدیت و قاطعیت تخلفات را مورد رسیدگی قرار خواهد داد.

رضا اعظمی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و دبیر این نشست نیز از تشکیل این ستاد در شهرستان های تابعه اطلاع داد و گفت: در این راستا یک هزار و 300 نفر از دیده بانهای مردمی برای رصد تخلفات فعال شده اند و مقرر است تا دوره های آموزشی برای مسئولین هیاتهای دیده بانی برگزار گردد .

همچنین در این نشست سایر اعضای جلسه نکاتی را در مورد همکاری با دبیرخانه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی بیان داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 432

به "دادگستری در برخورد با تخلفات انتخاباتی کارکنان دولت قاطع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگستری در برخورد با تخلفات انتخاباتی کارکنان دولت قاطع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید