خبرنگاران 563 فرصت شغلی در خمین ایجاد شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، خمین - خبرنگاران - فرماندار شهرستان خمین گفت: 563 فرصت شغلی سال جاری از سوی دستگاه های اجرایی این شهرستان ایجاد شده است.

خبرنگاران 563 فرصت شغلی در خمین ایجاد شد

احمد طهرانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: شهرستان خمین سال جاری تعهد اشتغال زایی 868 موردی داشت که تا به امروز 65 درصد این تعهد محقق شده است.

وی بیان نمود: 141 فرصت شغلی ایجاد شده سال جاری در این شهرستان از سوی جهاد کشاورزی، 395 شغل از سوی نهادهای حمایتی، 82 شغل از سوی صمت، 33 شغل از سوی میراث فرهنگی، 6 شغل از سوی حمل و نقل عمومی و پنج شغل از سوی صندوق مهر امام رضا(ع)بوده است.

فرماندار خمین بیان نمود: تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک های عامل، برطرف موانع فراوری، و حمایت از استخدام نیروهای بومی در واحدهای صنعتی در دستور کار مسئولان شهرستان است.

طهرانی با اشاره به 120 واحد فراوریی و صنعتی فعال در شهرک صنعتی خمین، اضافه نمود: 2 هزار و 500 نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.

طهرانی گفت: معین تکلیف واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل و شناسایی و برطرف مسائل واحدهایی که توانمندی ادامه فعالیت را دارند یکی از اقدامات مهم برای برطرف موانع فراوری در شهرستان است.

شهرستان خمین واقع در نوار جنوبی استان مرکزی قطب فراوری لوبیا، پیاز، گل و گیاه زینتی و عسل است و یک شهرک و 2 ناحیه صنعتی در این شهرستان فعال است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1459

به "خبرنگاران 563 فرصت شغلی در خمین ایجاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 563 فرصت شغلی در خمین ایجاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید