خبرنگاران کادر درمانی بیمارستان های اهواز جوابگوی انبوه بیماران کرونایی نیست

به گزارش پسرک کامپیوتری، اهواز - خبرنگاران - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: آمار مراجعه کنندگان و بیماران، بیش از ظرفیت بیمارستان ها است به همین دلیل کادر درمانی بیمارستان های اهواز جوابگوی بار مراجعان نیست.

خبرنگاران کادر درمانی بیمارستان های اهواز جوابگوی انبوه بیماران کرونایی نیست

به گزارش خبرنگاران دکتر فرهاد سلطانی پنجشنبه در یک برنامه تلویزیونی از شبکه خوزستان گفت: آمار مراجعه کنندگان به بیمارستان های خوزستان همچنان بالا است و این مساله می تواند بر خستگی و فرسودگی پرستاران اثر منفی بگذارد و کیفیت خدمات را تحت تاثیر قرار دهد.

وی اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی و نظام پرستاری با در اختیار قرار دادن پرستاران و بهیاران به صورت داوطلبانه در رفع کمبود کادر درمانی به ما کمک کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: برای بهره مندی از تمام ظرفیت های کادر درمانی استان، عمل های جراحی غیرضروری در بخش های مختلف را فعلا لغو کردیم تا از پرسنل آنها در بیمارستان های ارائه دهنده خدمات به بیماران مبتلا به کرونا استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم، باعث کاهش بار مراجعان به بیمارستان ها می شود لذا انتظار داریم که مردم این موضوع را جدی بگیرند.

سلطانی با اشاره به اینکه با همکاری مردم می توانیم پیک سوم بیماری را کنترل کنیم گفت: اگر مردم از حضور در تجمعات و دورهمی ها و ترددهای غیرضروری خودداری کنند، زنجیره انتقال بیماری قطع خواهد شد و می توانیم عید خوبی داشته باشیم.

در حال حاضر 11 شهرستان استان در شرایط قرمز قرار دارند همچنین هشت شهرستان استان نارنجی هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1439

به "خبرنگاران کادر درمانی بیمارستان های اهواز جوابگوی انبوه بیماران کرونایی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کادر درمانی بیمارستان های اهواز جوابگوی انبوه بیماران کرونایی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید