خبرنگاران لایروبی 100 کیلومتر از رودخانه های لرستان

به گزارش پسرک کامپیوتری، خرم آباد - خبرنگاران - مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: تا به امروز بیش از100 کیلومتر از طول رودخانه های لرستان در100 نقطه اضطراری و اولویت دار با هدف کاهش احتمالی خسارات ناشی از سیل لایروبی شده است.

خبرنگاران لایروبی 100 کیلومتر از رودخانه های لرستان

جهت دریافت خدمات اجرای لیست قیمت روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

محمد میرزایی روز پنجشنبه به رسانه ها گفت: در 164 نقطه از استان شامل 36 پروژه بازسازی تاسیسات آبی، 37 طرح ایستگاه هیدرومتری و 91 بازه کاری مهندسی رودخانه مشغول فعالیت هستیم و در مجموع تا به امروز بیش از 100 کیلومتر از نقاط اضطراری و اولویت دار رودخانه های سطح استان لایروبی شده است.

وی گفت: پس از هماهنگی های لازم با مدیران ادارات منابع آب شهرستان های تابعه و بازدیدهای میدانی و استفاده از ظرفیت مهندسین مشاور، ابتدا نقاط اضطراری و اولویت دار شناسایی و عملیات اجرایی لایروبی اجرا شده است.

وی گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه های سیل از 20 تا 100 درصد متغیر است و طرح های زیادی از جمله 100 کیلومتر لایروبی که جز تعهدات بوده انجام گرفته است.

میرزایی ادامه داد: همچنین پروژه های ساماندهی روستاهای چم دیوان، زوراندول، افرینه، جلگه، روبند، پیچ بابابهرام، اردوگاه ملاوی، گل گل و تیمورآباد به طور 100 درصد به اتمام رسیده و کل اعتبارات سیل تا سرانجام سال اقتصادی به طور کامل جذب می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 760

به "خبرنگاران لایروبی 100 کیلومتر از رودخانه های لرستان" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران لایروبی 100 کیلومتر از رودخانه های لرستان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران لایروبی 100 کیلومتر از رودخانه های لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید