خبرنگاران قرنطینه سراسری در ترکیه به دنبال افزایش مبتلایان به کرونا

به گزارش پسرک کامپیوتری، تهران- خبرنگاران- رییس جمهوری ترکیه از اعمال قرنطینه سراسری در این کشور به دنبال افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا اطلاع داد.

خبرنگاران قرنطینه سراسری در ترکیه به دنبال افزایش مبتلایان به کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، رجب طیب اردوغان سه شنبه شب اعلام نمود که قرنطینه سراسری سرانجام هفته جاری از ساعت 8 شب تا 10 صبح اجرا خواهد شد و این محدودیت ها برای افراد بالای 65 و زیر 20 سال به استثنا کارمندان اعمال می گردد.

رییس جمهوری ترکیه همچنین گفت که مدارس این کشور به دلیل کرونا تا سرانجام امسال تعطیل است و آموزش ها از راه دور خواهد بود.

وی اضافه نمود: مسابقات ورزشی در ترکیه نیز همچنان بدون تماشاچی برگزار خواهد شد و سینماها نیز تا سرانجام سال تعطیل خواهند بود.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ترکیه تا به امروز 421 هزار و 413 نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند و 11 هزار و 704 نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند.

همچنین بر اساس آخرین آمارها، دست کم 54 میلیون و 988 هزار و 459 نفر از مردم سراسر دنیا به کرونا مبتلا شدند و یک میلیون و 325 هزار و 752 نفر نیز جان خود را از دست داده اند و دستکم 35 میلیون و 292 هزار و 712 نفر بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1257

به "خبرنگاران قرنطینه سراسری در ترکیه به دنبال افزایش مبتلایان به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قرنطینه سراسری در ترکیه به دنبال افزایش مبتلایان به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید