خبرنگاران شهروندان سمنانی با ماندن در خانه در روز طبیعت به شکست کرونا یاری نمایند

به گزارش پسرک کامپیوتری، سمنان- خبرنگاران- فرماندار سمنان با بیان اینکه محدودیت تردد در دوازدهم و سیزدهم فروردین در این شهرستان اجرا می گردد، گفت: شهروندان با ماندن در خانه و پرهیز از بیرون رفتن در روز طبیعت در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در این شهرستان یاری نمایند.

خبرنگاران شهروندان سمنانی با ماندن در خانه در روز طبیعت به شکست کرونا یاری نمایند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سید عباس دانایی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، ابراز داشت: محدودیت تردد و ممنوعیت خروج از شهر سمنان به سمت مهدیشهر از بعدازظهر دوازدهم فروردین به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال اجرا می گردد.

فرماندار سمنان توضیح داد: مرد شهر سمنان معمولا در روز دوازدهم و سیزدهم فروردین به سمت طبیعت مهدیشهر می فرایند و سال جاری به منظور جلوگیری از ایجاد تجمع و ازدحام جمعیت ممنوعیت خروج از شهر سمنان به مهدیشهر اعمال می گردد.

وی ادامه داد: با همکاری نیروی انتظامی، دهیاران و دیگر ارگان های مرتبط به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اجازه اتراق به خانواده ها در روز طبیعت در جنوب شهر سمنان نیز داده نمی گردد.

وی اعلام کرد: به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اجازه هیچ گونه تجمع و اتراق به خانواده ها در باغ ها و مزرعه های جنوب شهر سمنان نیز داده نمی گردد.

فرماندار سمنان گفت: اتراق و نصب چادر در بوستان های این شهر نیز به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ممنوع بوده و با افراد خاطی برخورد می گردد.

دانایی اعلام کرد: کوشش ها برای مهار و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا زمانی به نتیجه می رسد که شهفرایندان ماندن در خانه و عمل به توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند.

ضدعفونی کردن شهرهای استان سمنان و حتی تعدادی از روستاها توسط نیروهای شهرداری، سپاه و گروه های مردمی هم چنین کنترل ورود و خروج با شهرها با تب سنجی و غربالگری از برنامه های مهمی است که این روزها شهفرایندان شاهد اجرای آن در مبارزه با کرونا هستند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین شروع شد و تا به امروز هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و هزاران نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد

منبع: ایرنا
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 714

به "خبرنگاران شهروندان سمنانی با ماندن در خانه در روز طبیعت به شکست کرونا یاری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهروندان سمنانی با ماندن در خانه در روز طبیعت به شکست کرونا یاری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید