خبرنگاران سه واحد خانه مسافر متخلف در مریوان پلمب شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، سنندج - خبرنگاران - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مریوان از پلمب سه واحد خانه مسافر متخلف در این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران سه واحد خانه مسافر متخلف در مریوان پلمب شد

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

فریاد حدادیان روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در گزارش های رسیده طرح نوروزی سه واحد خانه مسافر در سطح شهر اقدام به پذیرش میهمان و اجاره خانه استیجاری خود نموده بودند.

وی اضافه نمود: با تحقیقات و آنالیز های صورت گرفته تخلف این خانه مسافرها مشهود و ثبت شد و برابر دستور قضایی صادر شده حکم پلمپ آن صادر و بلافاصله اجرایی شد.

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری مریوان یادآور شد: دادستان شهرستان طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا فعلا تا سرانجام فروردین ممونوعیت پذیرش مسافران در تمامی واحدهای اقامتی ممنوع است و طبق آن واحدی که اقدام به اسکان و پذیرش مسافر و مهمان کند بلافاصله پلمپ و به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

حدادیان با بیان اینکه آمار دقیقی از تعداد خانه های مسافر در شهرستان مریوان در دست نیست، اضافه نمود: تا به امروز هیچ خانه مسافری در این شهرستان اقدام به اخذ مجوز رسمی فعالیت ننموده و هیچکدام مجوز رسمی برای اسکان و پذیرش مسافر و یا مهمان و گردشگر ندارند.

در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا علاوه بر لغو تمامی سفرهای نوروزی، پذیرش مسافر در تمامی واحدهای اقامتی نیز ممنوع شده است.

شهرستان مرزی مریوان با 175 هزار نفر جمعیت در فاصله 120 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 729

به "خبرنگاران سه واحد خانه مسافر متخلف در مریوان پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه واحد خانه مسافر متخلف در مریوان پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید