خبرنگاران سهمیه فوق العاده نفت سفید در شمال آذربایجان غربی اعلام شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، ارومیه- خبرنگاران- مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: سهمیه فوق العاده نفت سفید برای استفاده افزون بر 100 هزار خانوار شهری و روستایی این منطقه در کارت بانکی سرپرست خانوارها قابل دریافت است.

خبرنگاران سهمیه فوق العاده نفت سفید در شمال آذربایجان غربی اعلام شد

احمد مجرد روز آدینه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران افزود: در این راستا برای خانوارهای یک و 2 نفری 200 لیتر و بیشتر از 2 نفر 400 لیتر در نظر گرفته شده و هزینه آن در کارت بانکی سرپرستان خانوار واریز شده است.

وی با تاکید بر اینکه این سهمیه از ابتدای اسفند ماه جاری تا 25 اسفند سال جاری اعتبار دارد، افزود: به لحاظ بارش شدید برف و برودت کم نظیر هوا طی بهمن سال جاری، سهمیه فوق العاده مازاد بر سهمیه مصوب سالیانه به خانوارها تخصیص یافته تا مردم مسئله ای در ارتباط با تامین سوخت حرارتی خود تا سرانجام سال نداشته باشند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه بیان نمود: میزان ذخیره سازی نفت سفید در انبارهای نفت منطقه در شرایط مطلوبی است و مسئله ای در این ارتباط وجود ندارد.

مجرد ادامه داد: از ابتدای سال جاری 194 میلیون لیتر سوخت زمستانی نفت سفید بین خانوارهای شهری و روستایی شمال استان توزیع شده است.

شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه یکی از مناطق 37 گانه کشور و 2 گانه آذربایجان غربی است؛ این منطقه شامل شهرستان های ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چالدران، قره ضیاء الدین، ماکو، شوط، پلدشت و بازرگان با شعاع عملیاتی 250 کیلومتر است.

در این منطقه نفتی سه انبار نفت، 2 مرکز سوختگیری هواپیمایی در مجموع با ظرفیت ذخیره سازی 154 میلیون لیتر فرآورده های نفتی وجود دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 738

به "خبرنگاران سهمیه فوق العاده نفت سفید در شمال آذربایجان غربی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سهمیه فوق العاده نفت سفید در شمال آذربایجان غربی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید