خبرنگاران ملاقات تیمهای فوتسال مقداد مشهد و پاس تهران نیمه تمام سرانجام یافت

به گزارش پسرک کامپیوتری، مشهد- خبرنگاران- ملاقات تیمهای فوتسال مقداد مشهد و پاس تهران در حالی که پنج ثانیه به پایان این مسابقه باقی بود و تیم مهمان با نتیجه 2 بر یک پیش بود با ترک میدان توسط تیم میزبان نیمه تمام پایان یافت.

خبرنگاران ملاقات تیمهای فوتسال مقداد مشهد و پاس تهران نیمه تمام سرانجام یافت

تیم مقداد مشهد در هفته دهم از گروه دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور یکشنبه شب در سالن ورزشی شهید بهشتی پذیرای تیم صدر جدولی پاس تهران بود.

تیم مقداد با رحمان بهلولی نیمه نخست را به سود خود خاتمه داد اما در نیمه دوم مصطفی فخری نتیجه را برای تیم مهمان به تساوی کشاند و در ادامه این مسابقه حمید قهرمانی گل دوم تیم پاس را وارد دروازه تیم میزبان کرد.

در این مسابقه تیم میزبان اعتراضهای مکرری به تصمیمات داور مسابقه داشت و در نهایت به خاطر اعتراضات به تصمیمات داوری و در ثانیه های خاتمهی زمین مسابقه را ترک کرد.

تیم مقداد هم اینک با مجموع سه امتیاز در رتبه آخر و تیم پاس با 19 امتیاز در رتبه نخست گروه هفت تیمی خود قرار دارند.

تیم پاس تهران در هفته یازدهم مسابقات دسته اول فوتسال روز دهم اردیبهشت ماه با شهرداری ساوه ملاقات می نماید و تیم مقداد مشهد در این روز، استراحت دارد.

مسابقات لیگ دسته اول فوتسال که از 30 بهمن پارسال شروع شد در چهار گروه برگزار می گردد. در گروه یک و 2 هفت تیم و در گروه سه و چهار، 6 تیم با هم مسابقه می دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1545

به "خبرنگاران ملاقات تیمهای فوتسال مقداد مشهد و پاس تهران نیمه تمام سرانجام یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ملاقات تیمهای فوتسال مقداد مشهد و پاس تهران نیمه تمام سرانجام یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید