خبرنگاران تاکید ولایتی بر ضرورت پژوهش موثرتر برای درمان کرونا

به گزارش پسرک کامپیوتری، تهران- خبرنگاران- رییس بیمارستان مسیح دانشوری در جلسه شورای علمی این بیمارستان بر ضرورت توجه جدی به حوزه های علمی برای دستیابی به راهکارهای مناسب تر در درمان کرونا تاکید کرد.

خبرنگاران تاکید ولایتی بر ضرورت پژوهش موثرتر برای درمان کرونا

جلسه شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری با حضور پزشکان، متخصصان و مسوولان بخش های مختلف مرکز به ریاست دکتر علی اکبر ولایتی روز پنجشنبه 11 اردیبهشت برگزار گشت.

در این جلسه که با موضوع موضوعات مرتبط با کرونا و بررسی اقدامات اجرا شده برگزار گشت، ولایتی با تاکید بر ضرورت توجه حداکثری در ارائه خدمات به بیماران کرونایی، افزود: تحولات زیادی در ارتباط با شناخت بیشتر از این ویروس اجرا شده اما ضروری است تا در زمینه های پژوهشی و علمی، بر اساس آنچه در جلسات مختلف مصوب شده است، اقدامات و گام های موثرتری برای دستیابی به راهکارهای مناسب تر در درمان کرونا برداشته شود. مجموعه متخصصان در این زمینه تلاش و جدیت فراوانی به کار برده اند و امیدواریم که نتایج عملی در جهت بهبود اوضاع و از بین رفتن این ویروس در ایران و جهان برداشته شود.

رییس بیمارستان مسیح دانشوری در خصوص پلاسما درمانی و نتایج مطلوب به دست آمده، مطالبی را ارائه و ضمن تاکید بر توجه بیشتر به ارائه خدمات به بیماران کرونایی، از تلاش های کادر درمانی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این جلسه که با حضور دکتر اسماعیل ایدنی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر بهادری از اساتید و پزشکان متخصص برگزار گشت، گزارشی از نتایج اقدامات اجرا شده برای مبارزه با کرونا، تامین برخی نیازمندی ها، ضرورت تشکیل تیم جامع کشوری در حوزه درمان، فرایند اجرایی طراحی، ساخت و نصب نخستین تخت ایزوله آی سی یو بر اساس فشار منفی، برای نخستین بار در ایران و ارائه خدمات همزمان به مراجعان و بیماران غیر کرونایی با رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوب، ارائه و در این زمینه، بحث و تبادل نظر شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 933

به "خبرنگاران تاکید ولایتی بر ضرورت پژوهش موثرتر برای درمان کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تاکید ولایتی بر ضرورت پژوهش موثرتر برای درمان کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید