خبرنگاران تامین مسکن بومیان یکی از دغدغه های اصلی سازمان منطقه آزاد کیش است

به گزارش پسرک کامپیوتری، کیش- خبرنگاران- معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بومیان در اولویت نخست تامین مسکن در جزیره کیش قرار گرفتند.

خبرنگاران تامین مسکن بومیان یکی از دغدغه های اصلی سازمان منطقه آزاد کیش است

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران، علی مقدس زاده گفت: تقریبا بیش از یک سال است که یکی از دغدغه های اصلی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش موضوع تامین مسکن بومیان است. بر همین اساس از ما خواسته شد که با استفاده از ظرفیت های قانونی سازمان، این مسئله را مرتفع کنیم.

وی اضافه کرد: ما بومیان کیش ر ا صاحبان اصلی و از سرمایه های کیش می دانیم و به همین دلیل آنها در اولویت نخست تامین مسکن قرار گرفتند.

مقدس زاده با اشاره به تفاهم نامه منعقدشده با بنیاد مستضعفان در این خصوص گفت: بنا شد زمین و پروانه ساخت با سازمان و اجرا و تامین مصالح توسط بنیاد انجام گردد. نکته برجسته در این همکاری مشترک این است که نه بنیاد و نه سازمان هیچکدام انتفاع اقتصادی از این پروژه نخواهند برد. بر همین اساس این پروژه با همکاری مشترک شرکت پایا سامان پارس انجام خواهد شد.

مدیرعامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان نیز در مورد زمان بندی اجرای این طرح گفت: طبق برنامه زمان بندی شده مجموعه در مدت دوسال ساخته خواهدشد که از زمان تحویل زمین، طراحی نقشه ها در مدت کوتاهی تکمیل و همزمان عملیات اجرایی مجموعه شروع می گردد.

مجید شهسواری خاطر نشان کرد: به همین دلیل سازمان منطقه آزاد کیش در یک فرایند مشخصی نسبت به شناسایی افرادی که نیازمند مسکن هستند اقدام خواهد نمود و تحقق یافتن این امر مهم ضمن اینکه مایه خیر و برکت برای جزیره کیش است، الگویی مناسب برای اجرای این نوع طرح ها در سایر نقاط کشور خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1352

به "خبرنگاران تامین مسکن بومیان یکی از دغدغه های اصلی سازمان منطقه آزاد کیش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تامین مسکن بومیان یکی از دغدغه های اصلی سازمان منطقه آزاد کیش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید