خبرنگاران استفاده از سگ برای فراوری فرآورده های گوشتی در مشهد کذب است

به گزارش پسرک کامپیوتری، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی خبر فراوری فرآورده های گوشتی مانند سوسیس از گوشت سگ در مشهد را که در فضای مجازی باز نشر شده است تکذیب کرد.

خبرنگاران استفاده از سگ برای فراوری فرآورده های گوشتی در مشهد کذب است

به گزارش روز شنبه اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی دکتر احمد شریعتی اضافه نمود: باز نشر مطلب فراوری فرآورده های گوشتی از گوشت سگ در مشهد موضوعی تکراری و نادرست است و با عاملان این خبرهای کذب برخورد قانونی خواهد شد.

وی اضافه نمود: چندی است که در فضای مجازی، تصاویری از سلاخی تعدادی سگ با نوشته بازداشت رییس کارخانه فراوری سوسیس بهتک در مشهد که روزانه 700 کیلو گوشت سگ را تبدیل به سوسیس می نموده مطابق سالهای پیش با همین مضمون در حال بازنشر است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: با توجه به آنالیز های اجرا شده، چنین واحد فراوریی در مشهد و استان خراسان رضوی فعالیت نداشته است.

شریعتی اضافه نمود: با عنایت به این که این موضوع باعث تشویش اذهان و نگرانی بخش زیادی از جامعه شده، ضمن تاکید بر نادرست بودن این ادعا از دادستان عمومی و انقلاب مشهد یاری خواسته ایم تا ضمن پیگرد قضایی، دستور لازم برای برخورد با برای عاملان انتشار چنین مطالبی که اعتماد عمومی را خدشه دار می نمایند صادر گردد.

وی از اهالی خراسان رضوی خواست در صورت مشاهده موارد یادشده و یا سایر تخلفات در عرضه فرآورده های خام دامی مراتب را به سامانه 1512 اطلاع دهند.

خراسان رضوی در فراوری گوشت قرمز، گوشت سفید و تخم مرغ رتبه های نخست تا سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1265

به "خبرنگاران استفاده از سگ برای فراوری فرآورده های گوشتی در مشهد کذب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استفاده از سگ برای فراوری فرآورده های گوشتی در مشهد کذب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید