خبرنگاران استرالیا برنده مسابقه حساس قعرنشینان لیگ ملت های والیبال

به گزارش پسرک کامپیوتری، اردبیل - خبرنگاران - تیم ملی استرالیا در مسابقه ای حساس مقابل پرتغال پیروز شد تا شانس حفظ خود در لیگ ملت های والیبال را بالا ببرد.

خبرنگاران استرالیا برنده مسابقه حساس قعرنشینان لیگ ملت های والیبال

در سومین روز هفته چهارم لیگ ملت های والیبال، استرالیا مقابل پرتغال به پیروزی سه بر صفر دست یافت. سه ست این بازی با امتیازات 25 بر 23، 25 بر 22 و27 بر 25 به سود استرالیا رقم خورد.

استرالیا و پرتغال در کنار کانادا و بلغارستان، چهار تیمی هستند که حضور ثابتی در لیگ ملت ها ندارند و از میان آنها هر تیمی که پایین ترین رتبه را در جدول رده بندی به دست بیاورد، از مسابقات حذف خواهد شد تا قهرمان مسابقات چلنجر کاپ (انتخابی لیگ ملت ها) جایگزین آن گردد.

با توجه به شرایط جدول رده بندی، احتمال سقوط یکی از دو تیم پرتغال و استرالیا زیاد است. با نتیجه مسابقه امروز، استرالیا و پرتغال 2 برد دارند اما به ترتیب با 10 و 7 امتیاز در رده های چهاردهم و پانزدهم جدول قرار دارند. سه بازی هفته پنجم، تیم سقوط کننده از لیگ ملت ها را معین می نماید.

ایران و 11 تیم دیگر، تا 5 سال آینده حضور ثابتی در لیگ ملت ها دارند.

در مسابقه امروز تماشاگران اردبیلی حاضر در سالن، بیشتر تیم استرالیا را تشویق می کردند. بازیکنان این تیم هم از حمایت طرفداران ایرانی هیجان زده شده بودند.

از ساعت 18:30 امروز، تیم های ایران و فرانسه به مصاف هم می روند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 168

به "خبرنگاران استرالیا برنده مسابقه حساس قعرنشینان لیگ ملت های والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استرالیا برنده مسابقه حساس قعرنشینان لیگ ملت های والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید