خانه، بهترین پناهگاه برای مبارزه با بیماری کرونا

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرنگاران/زنجان فرماندار خرم دره گفت: خانه بهترین پناهگاه برای مبارزه با بیماری کرونا است.

خانه، بهترین پناهگاه برای مبارزه با بیماری کرونا

جهت دریافت خدمات اجرای جزئیات اجرایی بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

حجت محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده و طبق دستور مقامات، همه اقدامات لازم برای مبارزه با بیماری کرونا از سطح دوایر دولتی گرفته تا واحدهای تولیدی در شهرستان خرم دره در حال اجرا است.

وی با تاکید بر این که از هیچ تلاشی در بحث مقابله و پیشگیری از شیوع این بیماری در خرم دره فروگذار نخواهیم کرد، تاکید نمود: با کسانی که بخواهند از آب گل آلود ماهی گرفته و مردم را از لحاظ تامین وسایل بهداشتی در مشکل بیاندازند، برخورد جدی خواهد شد.

وی با اشاره به ضدعفونی معابر در سطح شهرستان خرم دره، یادآور شد: در مبارزه با این بیماری، مناطق روستایی نیز مدنظر واقع شده است.

محمدی با تاکید بر این که مردم نیز باید در کنار پزشکان و پرستاران زحمت کش و فداکار که در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارند، باشند، اعلام کرد: درخواست های پزشکان، پرستاران و متولیان امر بهداشت این است که مردم تا حد امکان در خانه های خود بمانند، زیرا خانه بهترین قرارگاه برای مبارزه با بیماری کرونا است.

این مسئول با تاکید بر این که از مردم تقاضا می گردد دستورالعمل هایی که از ناحیه دستگاه های مطمئن مانند علوم پزشکی اعلام می گردد را جدی بگیرند، یادآور شد: کرونا با هیچ کس شوخی ندارد، پس برای تضمین سلامتی خودمان باید توصیه های مربوطه را جدی بگیریم و جز برای کارهای ضروری از خانه خارج نشویم.

فرماندار خرم دره با اشاره به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در سطح کشور، گفت: این تعطیلی ها به منظور پیشگیری از بیماری کرونا بوده است، پس نباید از این فرصت برای مسافرت استفاده گردد.

وی با تاکید بر این که به هیچ عنوان شهرستان خرم دره پذیرای مهمان نخواهد بود، تاکید نمود: حتی مسافرت به استان هایی که آمار مبتلایان به کرونا در آن ها کمتر از زنجان است نیز خطرآفرین است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 682

به "خانه، بهترین پناهگاه برای مبارزه با بیماری کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه، بهترین پناهگاه برای مبارزه با بیماری کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید