حنفی: مثل همه تیم ها چشم به قهرمانی جام حذفی داریم، بازی با خیبر سخت است

به گزارش پسرک کامپیوتری، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی سختی در زمین خیبر داریم و امیدوارم پیروز از زمین خارج شویم.

حنفی: مثل همه تیم ها چشم به قهرمانی جام حذفی داریم، بازی با خیبر سخت است

مهدی حنفی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط صنعت نفت آبادان بعد از شکست برابر گل گهر سیرجان گفت: شرایط تیم ما خوب است و آماده بازی با خیبر خرم آباد در جام حذفی هستیم. در بازی با گل گهر زود گل خوردیم و در ادامه با بدشانسی چند موقعیت گل را از دست دادیم. گل گهر جزو تیم های خوب و پرمهره لیگ برتر است.

وی در مورد مسائل اقتصادی صنعت نفت و اینکه بازیکنان هفت ماه پول نگرفته بودند، اعلام نمود: مسائل که همواره وجود دارد با این حال بازیکنان و کادر فنی همواره نهایت کوشش خودشان را برای موفقیت تیم و راضی کردن طرفداران به کار بردند. شرایط ما نسبت به نیم فصل اول کمی سخت شده است اما می جنگیم تا در ادامه لیگ خوب امتیاز بگیریم و صندلی خوبی را به دست بیاوریم.

حنفی در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر خیبر خرم آباد در جام حذفی اعلام نمود: خیبر تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد و واقعا تیم خوبی است. شرایط جام حذفی طوری است که نمی توان تیم های دسته اول و دوم را دست کم گرفت. بازی سختی در زمین حریف در پیش داریم و امیدوارم برنده از زمین بیرون بیاییم. ما هم در جام حذفی مثل همه تیم ها چشم به قهرمانی داریم.

هافبک صنعت نفت در مورد عملکردش در این فصل گفت: از فصل گذشته مصدومیتی داشتم که فرایند درمانی ام خوب طی نشد. بعد از اردوی تهران دوباره دردم برگشت و پنج ، شش هفته ابتدایی مسابقات را از دست دادم. خدا را شکر که در ادامه با یاری کادرفنی شرایط خوبی پیدا کردم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1560

به "حنفی: مثل همه تیم ها چشم به قهرمانی جام حذفی داریم، بازی با خیبر سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حنفی: مثل همه تیم ها چشم به قهرمانی جام حذفی داریم، بازی با خیبر سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید