حمله شدید اللحن مقتدی صدر به ترامپ درباره کرونا

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران، مقتدی صدر رهبر جریان صدر در توییتی به شدت به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا حمله کرد و وی و امثال ترامپ را عامل شیوع کرونا دانست.

حمله شدید اللحن مقتدی صدر به ترامپ درباره کرونا

وی نوشت: این سخن ترامپ مرا به درنگ وادار کرد: ما دست به اقدام بزرگ علیه ویروس کرونا می زنیم و اگر دخالت ما نبود اوضاع به مراتب بدتر می شد. ای ترامپ تو و امثال تو متهم به شیوع این بیماری هستید به ویژه که بیشتر کسانی که از آن رنج می برند مخالفان آمریکا هستند.

مقتدی صدر گفت: ای ترامپ تا دیروز مدعی بود که آمریکا امپراتوری های بزرگ را نابود کرده و تروریسم را درهم کوبیده است و امروز هم با ویروسی که با چشم دیده نمی شود مبارزه می کنی!! از خودت خجالت نمی کشی.

رهبر جریان صدر در ادامه گفت: ای ترامپ، جنگ ها و اشغالگری ها و فقر و درگیری های شما سراسر جهان را فراگرفته است و امروز مدعی هستی که تو معالج هستی. این بیماری جز به علت سیاست های بیخردانه تو شیوع پیدا نکرده است.

وی گفت: ای ترامپ هر درمانی که از سوی تو و شرکتهای آلوده ات، صادر شود را نمی خواهیم ما به خدا پناه می بریم ای ترامپ، و درمان تو و شرکایت را نمی خواهیم. تو فقط دشمن خدا نیستی بلکه دشمن ملتها هستی و ویروس صلحی هستی که جنگ ها و آفت ها را اشاعه می دهی.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 805

به "حمله شدید اللحن مقتدی صدر به ترامپ درباره کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله شدید اللحن مقتدی صدر به ترامپ درباره کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید