حمایت روسیه از رونق مالی یونان با گسترش همکاری در بخش انرژی

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرنگاران: وزیر انرژی روسیه امروز یکشنبه تاکید نمود که مسکو میخواهد با گسترش همکاری در بخش انرژی از رونق مالی یونان حمایت کند.

حمایت روسیه از رونق مالی یونان با گسترش همکاری در بخش انرژی

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، آلکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه با انتشار بیانیه ای توضیح داد که روسیه امکان سازماندهی عرضه مستقیم انرژی به یونان را مد نظر قرار داده و امیدوار است طی هفته های آینده به توافقی در این زمینه دست یابد.

یونان در شرایط کنونی گاز روسیه را به وسیله خط لوله اوکراین و کشورهای بالکان دریافت می نماید و نفت روسیه نیز معمولا به وسیله تجار و بازرگانان از جهت بندر نووروسیک در دریای سیاه به یونان منتقل می گردد.

مقام های ارشد روسی بارها اعلام نموده اند که یونان تا به امروز هیچ درخواستی برای دریافت یاری های مالی مستقیم از مسکو ارائه ننموده است.

یونان و نهادهای مالی بین المللی ماههاست که بر سر توافق پول در برابر اصلاحات، اختلاف نظرهای جدی دارند. یونان حاضر نیست در ازای اجرای سیاست های ریاضتی بیشتر، یاری های مالی جدیدی دریافت کند.

یونان با بدهی 350 میلیارد دلاری روبرو است که حدود 270 میلیارد دلار آن بدهی این کشور به وام دهندگان بین المللی است. یونان با تبعات منفی بحران مالی و مالی 2009 میلادی دست به گریبان است. میزان بدهی های یونان به بیش از 175 درصد فراوری ناخالص داخلی رسیده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 865

به "حمایت روسیه از رونق مالی یونان با گسترش همکاری در بخش انرژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت روسیه از رونق مالی یونان با گسترش همکاری در بخش انرژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید