حق وردی: سازمان لیگ هر تصمیمی بگیرد از بلاتکلیفی بهتر است، تعیین سقوط کننده ها منصفانه نیست

به گزارش پسرک کامپیوتری، حجت حق وردی، مدافع تیم فوتبال پیکان تأکید کرد اگر بازی های لیگ برتر نیمه کاره بماند، معین تیم های سقوط کننده منصفانه نیست.

حق وردی: سازمان لیگ هر تصمیمی بگیرد از بلاتکلیفی بهتر است، تعیین سقوط کننده ها منصفانه نیست

حجت حق وردی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط مبهم مسابقات لیگ برتر گفت: این شرایط واقعاً آزاردهنده است و فکر می کنم در این مقطع اگر سازمان لیگ هر تصمیمی بگیرد، قطعاً از بلاتکلیفی بهتر است. اینکه زمان را از دست می دهیم اصلاً خوب نیست و حتی این شرایط ممکن است لیگ فصل آینده را هم به چالش بکشد. امیدوارم فدراسیون هر چه زودتر تصمیم نهایی را در خصوص بازی های این فصل بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر لیگ نیمه کاره بماند آیا سازمان لیگ باید تیم قهرمان و سقوط کننده ها را معین کند؟، توضیح داد: شرایط در بالا و پایین جدول متفاوت است. در بالای جدول پرسپولیس حاشیه امنیت خوبی برای قهرمانی دارد و بعید است تیمی آنها را برای قهرمان شدن تهدید کند، ولی در پایین جدول پنج تیم جزو گزینه های سقوط هستند و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. بعضی تیم ها قبل از تعطیلی بازی ها اُفت کردند و بعضی هم اوج گرفتند، واقعاً شرایط در پایین جدول پیچیده است.

حق وردی در خاتمه خاطر نشان کرد: من حتی اگر پیکان در بالای جدول هم قرار داشت، نظرم روی تعطیلی لیگ بود، چون ادامه لیگ احتیاج به زمان زیادی دارد. این در حالی است که بازیکنان هم نزدیک به 70 روز است که تمرین نکرده اند و از آمادگی کافی دور هستند. اگر لیگ نیمه کاره بماند، معین سقوط کننده ها منصفانه نیست و امیدوارم چنین تصمیمی گرفته نشود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 959

به "حق وردی: سازمان لیگ هر تصمیمی بگیرد از بلاتکلیفی بهتر است، تعیین سقوط کننده ها منصفانه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حق وردی: سازمان لیگ هر تصمیمی بگیرد از بلاتکلیفی بهتر است، تعیین سقوط کننده ها منصفانه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید